اسلایدر 18 اسفند 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیرعامل جدید شرکت ملی مس باید فکرش را در مورد سونگون تغییر دهد

به گزارش آوای ورزقان؛امام جمعه ورزقان در خطبه های نماز جمعه با تبریک میلاد حضرت زهرا (ص) گفت؛ حضرت زهرا (ص) بانوی بهشتی است و زندگی حضرت زهرا یک الگو است

مسعود مهدوی گفت؛ هدف زنان در جامعه غربی جلب نظر مردان است،در مجالس غربی مردان باید لباس کامل می پوشند ولی زنان بدون لباس و عریان.  مسعود مهدوی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب افزود؛ چهل سال است که دشمنان انقلاب دائم در توطئه علیه جمهوری اسلامی هستند،این همه خرج،زحمت و فکر می کنند ولی تلاششان عقیم است.

وی در ادامه از شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت؛ به جای آن که آقای شهردار از ادامه مجلس رقص جلوگیری کند با برنامه همراهی می کند، واقعا جای تأسف است.

مهدوی گفت؛ متاسفانه اخیر آقای رئیس جمهوری گفتند هر کسی از دولت انتقاد کند کم عقل است،آقای رئیس جمهور چرا مشکلات مردم را انکار می کنید؟ چرا ادعا می کنید از انتقاد استقبال می کنید؟

امام جمعه ورزقان در آخر به مسائل شهرستان ورزقان اشاره کرد و گفت؛ مدیر عامل جدید شرکت ملی مس باید فکر و تفکرش را نسبت به معدن سونگون و شهرستان ورزقان تغییر دهد،باید عدالت در تقسیم منافع اجرا شود و عادلانه برخورد شود،این همه خرج کردند برای طرح های توسعه معدن سونگون باید این طرح ها ادامه یابد

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *