اسلایدر 21 تیر 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسئولین مربوطه پیگیر پروژه کارخانه لیچینگ باشند/ از قوه قضائیه انتظار داریم به این مسئله مهم ورود پیدا کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان حجت الاسلام حاج شیخ مهدی پورمحمد در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته به پیامدهای مهم و راهبردی رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به گزارش اسماعیل هنیه رهبر حماس اشاره کرد و افزود: این پاسخ یعنی اینکه مقاومت فلسطین تنها بر حمایت ایران متکی است یعنی جبهه ی مقاومت در دنیا با تکیه بر پروردگار متعال و سپس ایران انقلابی است.

وی مسئله فلسطین را اولویت اول جهان اسلام و ایران اسلامی دانست و گفت: تلاش های دشمن خصوصا شیطان بزرگ در انحراف افکار عمومی بی تاثیر بوده و ایران اسلامی به عنوان محور مقاومت و رهبر انقلاب از جایگاه راهبردی در جبهه ی مقاومت ، اولویت اول جهان اسلام را ، مسئله فلسطین می داند گرچه دشمنان انقلاب می خواهند این محوریت را از جبهه ی مقاومت خارج کنند اما امروز با فضل خداوند جمهوری اسلامی به عنوان محور مقاومت می باشد.

از تلاش های شبانه روزی شبکه بهداشت و درمان خصوصا پرستاران زحمت کش تقدیر و تشکر می کنیم

امام جمعه ورزقان در بخشی دیگر از سخنان خود به شناخت فرصت ها و تهدیدهای تحول آفرینی در سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: ۴ ماه از آغاز سال ۹۹ می گذرد سالی که سرنوشت ساز و جهت دهنده و تعیین کننده را پشت سر خواهیم گذاشت لذا باید با شناخت بیشتر فرصت ها و تهدیدهای پیش روی ، بهترین مسیر را انتخاب و تهدیدها را دفع کنیم.

پورمحمد ادامه داد : بزرگترین تهدید ( اوج گیری بیماری کرونا) را تاحدودی زیادی با همکاری مردم و مسئولان مدیریت کردیم که جا دارد از تلاش های شبانه روزی شبکه بهداشت و درمان خصوصا پرستاران زحمت کش در این خصوص تقدیر و تشکر نمائیم و از مشارکت فعال مردم در طرح مواسات و همدلی مومنانه خصوصا در ماه مبارک رمضان و توزیع مواد غذائی و بهداشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان به نیازمندان و کسانی که در اثر ویروس کرونا آسیب دیده بودند هم از مسئولین ارشد شهرستان ، خیرین محترم ، معدن مس سونگون ، معادن طلا ، اصناف و کسبه ، پایگاه های بسیج و هیات امنای مساجد و خصوصا مردم عزیز شهرستان که همه ی این ها نشان داد که چگونه می توان بزرگترین تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد تقدیر و تشکر می کنیم.

وظیفه شرعی و قانونی ما این است از نماینده مردمی حمایت کنیم تا بلکه برای منطقه خدمات بیش از پیش ارائه گردد

خطیب جمعه ورزقان یکی دیگر از فرصت های سال ۹۹ را آغاز بکار مجلس یازدهم با ترکیب جوان و آرایش انقلابی و تحول خواهی عنوان کرد و افزود: دشمنان به همین خاطر مجلس یازدهم را از همان روزهای اول مورد هجمه قرار دادند که انتظار می رود مردم عزیز ، مسئولین محترم هم از مجلس یازدهم و هم از نماینده مردمی ورزقان و خاروانا حمایت کنند.

امام جمعه ورزقان ادامه داد: بارها خدمت مردم عزیز عرض کردم چه قبل از انتخابات و چه بعد از انتخابات ، هر کس از فیلتر شورای نگهبان خارج شد برای همه ما محترم است و هر کس مردم به او رای دهد نماینده ماست. وظیفه شرعی و قانونی ما این است که از نماینده مردم حمایت کنیم تا بلکه برای منطقه خدمات بیش از پیش ارائه گردد.

مسئولین مربوطه پیگیر پروژه کارخانه لیچینگ باشند/ از قوه قضائیه انتظار داریم به این مسئله مهم ورود پیدا کند

مهدی پورمحمد از دیگر فرصت های سال ۹۹ را عملکرد خوب و عدالت محورانه قوه قضائیه دانست و افزود: ورود قوه قضائیه در حوزه های حمایت از تولید و کارآفرینی با تدابیر آیت اله رئیسی موجب تحقق شعار سال (جهش تولید) خواهد شد لذا انتظار می رود در شهرستان ما نیز با حمایت دادگستری شهرستان از مراکز تولید ، کارخانجات و معادن شاهد پیشرفت هر چه بیشتر منطقه باشیم.

امام جمعه ورزقان خواستار تسریع در امر طرح های مختلف مس سونگون از جمله پروژه لیچینگ شد و افزود: پروژه کارخانه لیچینگ در سال ۹۷ کلنگ زنی شده و قرار شده تا شهریور سال ۹۹ به بهره برداری برسد ولی متاسفانه کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت دارد که انتظار می رود مسئولین مربوطه با دور موتور بیشتر و با مدیریت و روحیه جهادی پیگیر پروژه کارخانه لیچینگ باشند تا در وقتش به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: از قوه ی محترم قضائیه انتظار داریم به این مسئله مهم ورود پیدا کنند و عواملی که باعث اتلاف وقت این پروژه شده اند برخورد نمایند.

افزایش قیمت دلار و گرانی حاصل بی تدبیری است

امام جمعه ورزقان با انتقاد از شرایط اقتصادی و وضعیت مدیریتی کشور ، افزایش قیمت دلار و با بیان اینکه زندگی مردم به خاطر ضعف مدیریتی و بی تدبیری ها دچار سختی شده است ، افزود: اگر سال ها پیش مطالبات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی محقق می شد وضعیت کشور الان این گونه نبود.

وی دفع این مشکلات را در گرو تشکیل یک دولت جوان انقلابی دانست و تاکید کرد: با فراهم کردن مقدمات دولت جوان انقلابی و تقویت قوه مجریه در سال ۹۹ که نتیجه آن در سال ۱۴۰۰ آشکار خواهد شد شاهد حاکمیت بخشیدن به اقتصاد اسلامی در گرو تشکیل دولت جوان انقلابی خواهیم بود.

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *