اسلایدر 01 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازنشستگی به معنای ترک خدمت نیست

به گزارش آوای ورزقان فرمانده سپاه ناحیه ورزقان در مراسم تودیع برادربسیجی اسداله ربی فرمانده بسیج دانش آموزی دبیرستان شهید رجایی و معارفه محمد ممی زاده گفت:این مراسم برای گرامیداشت مقام معلمی است که توفیق ۳۰ سال خدمت عاشقانه را داشته است.

سرهنگ پاسدار بیت اله بنی هاشم تصریح کرد:حضور دردوران دفاع مقدس و پس از آن ادامه فعالیت به عنوان معلم و فرمانده بسیج دانش آموزی از دیگر افتخارات این معلم بسیجی است و انشالله آقای ربی با تجربه ای که از ۳۰سال خدمت خالصانه کسب کرده است بیش از پیش در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت خواهد داشت منتهی به گونه ای دیگر.

وی خطاب به دانش آموزان افزود:این مراسم پیامی نیز برای شما دانش آموزان دارد آن هم اینکه شما آینده سازان کشورباید خود را برای قبول مسئولیت هایی خطیردر آینده آماده سازید.

 

در ادامه اسدالله ربی اظهار کرد:حضور شما مسئولین،فرهنگیان و دانش آموزان مایه خوشحالی من است و این مراسم تقدیر صرفاً به خاطر نام معلم است نه من وخداوند را شاکرم که توفیق خدمت به دانش آموزان را به بنده اعطا فرموده است.

سپس فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی یاسر ورزقان گفت: معرفی دانش آموزان به عنوان فرمانده بسیج دانش آموزی در راستای سپردن مسئولیت به خود دانش آموزان است.

درپایان این مراسم با اهدا جوایزی از دانش آموزان ممتاز بسیجی تجلیل به عمل آمد.

DSCF2990

تصاویر بیشتر:http://avayevarzeghan.ir/?p=5148

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *