اسلایدر 22 مهر 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

به غیر از مردم شهرستان ارایه تسهیلات ممنوع است/ وظیفه دارم به تمام دستگاه ها و نهادها نظارت کنم

حاج آقا فضلی در جلسه بررسی ارائه تسهیلات و حمایت از نیازمندان که به درخواست امام جمعه ورزقان صورت گرفت گفت: در مورد اختصاص وام مشاغل خانگی و خودکفایی شبهاتی ایجاد شده است که باید روشن سازی شود، به عنوان امام جمعه وظیفه دارم به تمام دستگاه ها و نهادهای مستقر در شهرستان نظارت کنم.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه ورزقان، جلسه بررسی ارائه تسهیلات و حمایت از نیازمندان که به درخواست امام جمعه ورزقان صورت گرفت برگزار و تصمیمات لازم برای حمایت از خانواده های تحت پوشش نهادهای دولتی اتخاذ گردید.

امام جمعه ورزقان در ابتدای این جلسه بیان داشت: در مورد اختصاص وام مشاغل خانگی و خودکفایی نهادها در بین افکار عمومی شبهات زیادی ایجاد شده است. لذا انتظار است ضمن روشن سازی افکار عمومی، و شفافیت کامل از ارائه تسهیلات به افرادی که بیمه اجباری دارند و یا مستحق گرفتن تسهیلات نیستند جلوگیری شود.

وی ادامه داد: تسهیلات مشاغل خانگی و خودکفایی باید به اهداف خود که خودکفایی و بی نیاز کردن متقاضیان است برسد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان گفت: وام های که از طریق مس سونگون پرداخت می شد، به دلایلی قطع شده بود که پیگیریم این وام ها ادامه داشته باشند.

امام جمعه ورزقان تاکید کرد: عضو کمیته وام نیستم و در کار دستگاه های اجرایی دخالت نمیکنم اما به عنوان امام جمعه وظیفه دارم به امور تمام دستگاه ها و نهادهای مستقر در شهرستان نظارت دقیق داشته باشم.

وی به حمایت از آسیب دیده‌گان حوادث طبیعی اشاره کرد و گفت: هرچند از بروز سیل و وارد شدن خسارت به شهروندان عزیز ورزقانی گذشته است. اما طبق فرامین مقام معظم رهبری باید از دست کسانی که خسارت دیده اند بگیریم. لذا انتظار داریم تسهیلات کم بهره به آن ها اختصاص یابد.

حاج آقا فضلی در ادامه خطاب به روسای ادارات و بانک ها متذکر شد: مبنای هرگونه پرداخت وام و تسهیلات فقط برای اهالی ورزقان و خاروانا است و لاغیر. در صورت گزارش تخلفات برخورد خواهد شد.

امام جمعه ورزقان در بخش پایانی سخنان خود گفت: باجه بانک تجارت در شهرستان فعالیت میکند که از مدیران استانی بانک تجارت درخواست داریم اقدامات لازم جهت ارتقاء به شعبه را انجام دهند.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *