بازنشری 12 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بی توجهی مطبوعات اصلاح طلب به سالروز بازگشت امام خمینی(ره) + تصاویر

به گزارش آوای ورزقان به نقل ازداناسی و شش سال است که دوازدهمین روز از بهمن ماه همراه با خاطراتی خوش برای مردم ایران است. روزی که امام خمینی(ره) پس از سال ها دوری از میهن و تبعید در کشورهایی چون عراق و فرانسه، به میهن اسلامی بازگشت تا بساط ظلم و جور و ستم را برچیند.

در طول این سال ها ایام دهه فجر همواره همراه با شادی و نشاط و شادمانی برای مردم کشورمان بوده و این جشن ملی در ۲۲ بهمن ماه با حضور در راهپیمایی عظیم مردمی در سراسر کشور، به اوج خود می رسد.

امروز اما بار دیگر در آستانه دهه فجر قرار گرفته ایم. روزی که امام راحل پای به میهن گذاشت و با سخنرانی در قطعه شهدای بهشت زهرا(س)، رژیم غاصب پهلوی را به مبارزه فراخواند و اعلام کرد که با کمک این ملت، بر دهان دولت پهلوی خواهد زد.

حالا در شرایطی سالروز بازگشت امام خمینی(ره) بار دیگر مردم را به حال و هوای روزهای انقلاب کشانده است که رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب بدون توجه به این روز مهم و پرشکوه، در صفحات اصلی خود جایی برای زنده کردن این خاطره عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی نگذاشتند.

این در شرایطی است که در سال های اخیر رسانه های زنجیره ای به همراه تئوریسین هایشان، هرگاه که منافع خود را در خطر می بینند، پیروی از خط امام(ره) را وسط می کشند. البته نمی توان توهین های صورت گرفته به امام راحل در مطبوعات اصلاح طلب را نیز نادیده گرفت، چراکه هر از چندگاهی شاهد گفتگوهای توهین آمیز با برخی افراد بوده ایم.

حالا بی توجهی رسانه های زنجیره ای به سالروز رحلت امام خمینی(ره) برگی دیگر از کارنامه سیاه رسانه های اصلاح طلب را به تصویر کشید.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *