استانی 18 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۱۲میلیون شیعه نیجریه ای از برکات انقلاب اسلامی است/آثاری از خاورمیانه جدید و طرح ۲۰۲۰ آمریکایی ها دیده نمی شود

به گزارش آوای ورزقان به نقل ازآناج محمد اسماعیل سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی، در مراسمی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد حضرت امام خمینی(ره) شهرک شهید یاغچیان برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبیین آرمان های والا و عمیق انقلاب اسلامی اظهار داشت: سنگینی و وسعت و عمق انقلاب اسلامی طوری بود که به مزاق سلطه جهانی خوش نیامد.

سنگینی و وسعت و عمق انقلاب اسلامی طوری بود که به مزاق سلطه جهانی خوش نیامد

وی با اشاره به انتظار دشمن در طول سالههای متمادی جهت به زمین درآوردن انقلاب اسلامی گفت: کودتاها و توطئه ها و جنگ تحمیلی و فتنه های گوناگون برای از کار درآوردن و یا محصور کردن انقلاب اسلامی کارساز نبوده و  نسل های مختلف از همچنان بر این آرمان ها استوار هستند.

۱۲میلیون شیعه نیجریه ای از برکات انقلاب اسلامی است

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو علت مهم بر تداوم انقلاب در سراسر جهان صحه می گذارند. یک تشدید دشمنی غرب و آمریکا،دو حوادث و اتفاقات روی داده شده در منطقه و جهان. وقتی یک طلبه ی ساده ی نیجریه ای به نام زاک زاکی توانسته ۱۲ میلیون نیجریه ای را شیعه کند، اینها همه از برکات انقلاب اسلامی و متاثر از آموزه های حضرت امام(ره) است.

از سال ۶۱ میگفتند که صادق شیرازی،آخوند انگلیس است

سعیدی با بیان هجمه ها و ضربه های داخلی انقلاب اسلامی و شیعه گفت: جریان شیرازی ها تازگی ندارد. در سال ۶۱ در قم می گفتند که سید صادق شیرازی آخوند انگلیس است. آخرین عملیات این جریان در اربعین بود که سیل خروشان عاشقان اباعبدالله این فتنه خلع سلاح کرد.

مقام اسرائیلی: اگر یک و نیم میلیون ایرانی به سمت قدس پیاده روی کند چه کار کنیم؟

وی با اشاره به حماسه اربعین حسینی افزود: رهبر معظم انقلاب حماسه اربعین را فوق حماسه نامیدند. حوادث روی داده شده به نفع انقلاب بوده است. یک مقام اسرائیلی در جلسات خود گفته یک و نیم میلیون ایرانی که به سمت کربلا حرکت کردند، اگر به سمت قدس حرکت کنند چه برنامه ای برای خنثی سازی آن داریم؟

به نام مبارزه با فساد، نظام را زیر سوال بردن خیانت است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یک عده در داخل، با ایجاد فضای سیاه نمایی، می خواهند، مردم را نسبت به آینده نا امید کنند. مبارزه با فساد، اصل است، اما به نام مبارزه با فساد، نظام را زیر سوال بردن خیانت است. اراده نظام این است که فاسد محاکمه شود طوری که بنی صدر با این اراده از کشور فراری شد. یک عده امید را فقط در دستان آمریکا و جان کری می بینند. درحالی که خداوند متعال می فرماید در کافران هیچ امیدی وجود ندارد.

یک عده امید را فقط در دستان آمریکا و جان کری می بینند

وی افزود: اظهارات برخی از مقامات آمریکایی و غربی ناشی از قدرت نفوذ انقلاب اسلامی است طوری که اوباما و کری آرزوی دیدار با سردار سلیمانی را دارند. مسعود بارزانی طی اظهاراتی گفته اگر ایران و سلیمانی نبود،داعش کردستان را فتح کرده بود. پوتین از طرف اسرائیل به مقامات ایرانی پیام داده که اسرائیل از وجود سردار ایرانی در قنیطره بی خبر بوده لذا تقاضای خویشتن داری کرده اند. حتی عربستان به ایران پیام داده که اگر از حمایت یمن خارج شوید ما نفت را به ۱۰۰ دلار خواهیم رساند. اینها همه نشان دهنده قدرت نفوذ انقلاب اسلامی و صدور این انقلاب است.چ

آثاری از خاورمیانه جدید و طرح ۲۰۲۰ آمریکایی ها دیده نمی شود

سعیدی تصریح کرد: آمریکا و استکبار جهانی دو طرح خاورمیانه جدید و ۲۰۲۰ را به بازیگری آمریکا و اسرائیل طراحی کرده بودند، اما امروز آثاری از نقش موثر آمریکا در منطقه نیست. زمانی حضرت آقا خطاب به آمریکایی ها فرموده بودند که عراق برای شما باتلاق خواهد شد. امروز اوباما خطاب به حیدر العبادی می گوید امیدوارم که دیگر به عراق بازنگردیم. اینها همه نشان از ژرف اندیشی و آینده نگری رهبری انقلاب است.

اوباما: هدف بعدی داعش اردن و عربستان است

وی افزود: اخبار عربستان برای آمریکا نگران کننده است. بعد از فوت عبدا.. کشمکش های شاهزادگان شروع شده و آبستن حوادث مختلفی است. اوباما خطاب به حیدرالعبادی می گوید که هدف بعدی داعش،عربستان و اردن است. دلیل این امر این است که ۲۵ درصد جمعیت عربستان شیعه بوده که داعشی ها می خواهند از بین ببرند. اقبال عموم برای حکومت داعش در عربستان هم مناسب است. این اتفاق به شدت به ضرر آمریکا خواهد بود.

هیچ قرارداد تجاری در سفر شرکت های اروپایی به ایران بسته نشده است

سعیدی با تحلیل وضعیت مذاکرات هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده با کوتاه آمدن همه نگرانی های آژانس و طرف مقابل را رفع کردند. اما امروز آنها دستاوردهای موشکی ایران را هدف گرفته اند. انگونه رفتارها نشان می دهد که مسئله هسته ای بهانه است. دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ریشه دار است. آمریکایی ها به ما وعده دادند که اگر کمی کوتاه بیایید  اکثر شرکت های اروپایی و آمریکایی روانه ایران خواهند شد. حتی بیشتر شرکت های فرانسوی و آلمانی به ایران سفر کردند اما هیچ قراردادی منعقد نشد. زیرا که هنوز خواسته ی آمریکا فراهم نشده است.

وزیر خارجه باید درباره سفر به فرانسه توضیح دهد

نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سفر وزیر خارجه به فرانسه گفت: رفتارهای به اصطلاح دیپلماتیک ولی متکبرانه مقامات فرانسوی با نماینده مردم ایران در حین دیدار،نشان دهنده ی نگاه استکباری آنها نسبت به ایران است و وزیر خارجه باید درباره این سفر توضیحاتی ارائه کند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *