استانی 16 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دولت قبل جنازه را هم به خانواده متوفی تحویل نمی‌داد!/ برخی با بی انصافی عملکرد وزارت بهداشت را نقد می‌کنند

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده در جشن فجر انقلاب با اشاره به سفر وزیر بهداشت و درمان به تبریز، اظهار داشت: آقای قاضی زاده هاشمی در طول دو سال گذشته ۸ بار به آذربایجان شرقی سفر کرده و از نزدیک با ظرفیت‌های استان در حوزه سلامت و نواقص این بخش آشنا شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سایه تلاش جوانان ایرانی و سرمایه گذاری دولت در حوزه پزشکی جایگاه ایران اسلامی در دنیا ارتقاء یافته و بیماران سایر کشورهای منطقه نیز برای درمان به ایران می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت دو نعمت با ارزشی است که خداوند به انسان‌ها هدیه کرده و افراد  تا زمانی که آنان را از دست ندهند قدرش را نمی‌دانند.

نماینده دولت تدبیر و امید با اشاره به ناامنی برخی از کشورهای اروپایی، بیان داشت: در کشوری همچون آمریکا مسئله امنیت زیر سوال رفته اما در ایران اسلامی به خاطر تلاش‌های شبانه روزی مامورین امنیتی و انتظامی امنیت کامل برقرار است.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از عملکرد مدیریت سابق استان، اضافه کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر مردم نمی‌توانستند جنازه‌های عزیزانشان را از بیمارستان تحویل بگیرند و لازم بود ابتدا صورت حساب پرداخت شود و بعدا جنازه تحویل خانواده‌ها داده می‌شد.

وی یادآور شد: اکثریت مردم از اقدامات وزارت بهداشت و درمان راضی هستند و تحولات صورت گرفته در عرصه درمانی را لمس می‌کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در واکنش به انتقاد برخی از افراد از عملکرد وزارت بهداشت، تصریح کرد: عده‌ای با بی انصافی تمام اقدامات موثر را نمی‌بینند اما ایرادات کوچک را مطرح و سیاه نمایی می‌کنند، قطعا در وزارت بهداشت نیز نواقصی وجود دارد که می‌توان باتدبیر مناسب حل نمود.

وی خطاب به وزیر بهداشت، گفت: شما در قلب مردم ایران جای دارید و ملت شما را تا رسیدن به اهدافتان یاری خواهند کرد.

وی در پایان افزود: قانون اساسی تمامی دولت‌ها را مکلف کرده تا موضوع بیمه همگانی را محقق کنند و این یکی از آرزوهای دولت تدبیر بود که با تلاش‌های مسئولین عملی شد و امروز هیچ شهروندی وجود ندارد که تحت پوشش بیمه درمانی نباشد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *