استانی 07 فروردین 1398 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بدهی وام‌های زلزله ورزقان ۸ ساله اقساط بندی می شوند

رضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی خوب و پر از خیر و برکت برای مردم ایران و الخصوص مردم ورزقان و خاروانا و روستاهای تابع در مورد آخرین وضعیت وام‌های زلزله توضیحاتی ارایه کرد.

وی افزود: طبق صحبت ها و مصوبات مجلس و هیئت دولت قرار بود این وام‌ها و تسهیلات تا دو سال یعنی تا پایان سال ۹۷ امهال بشوند که اخیرا بانک مسکن اعلام کرده بود کسانی که آماده‌اند اصل تسهیلات را تا پایان سال ۹۷ بتوانند پرداخت کنند  وامشان تسویه خواهد شد، ولی در این خصوص از طرف کسانی که از بابت وام زلزله بدهکار بودند رغبتی نبود که تسهیلات را تسویه کامل کنند یعنی در واقع امکانش را نداشتند.

علیزاده افزود: قبل از عید جلسه‌ای در بنیاد مسکن با حضور مدیرعامل بانک مسکن، مدیران بنیاد مسکن ، عبدالهی نماینده شهرستان اهر و اینجانب داشتیم که در این جلسه به توافق رسیدیم؛ کسانی که تا پایان سال ۹۷ نتوانستند اصل بدهی خود را به بانک مسکن داده و تسویه کنند، بدهی این اشخاص از این تاریخ طی اقساط ۸ ساله با سود ۵درصد سالیانه تقسیط شود.

نماینده مردم ورزقان گفت؛ بنابراین کسانی که به بانک مسکن از بابت وام های زلزله بدهکار هستند می توانند به بانک مسکن شعبه ورزقان مراجعه کنند و بدهی خود را ۸ ساله با نرخ سود سالیانه ۵ درصد اقساط بندی کنند تا این مشکل به کلی حل و اسم این عزیزان از لیست سیاه خارج شود.

وی در پایان به عدم برگزاری دیدار نوروزی با مردم شهرستان اشاره کرد و گفت؛ از آنجا که شرایط ناگوار و نارحت کننده در اثر سیل برای هم وطنان  در برخی از استان ها ایجاد شده است لذا بخاطر همین موضوع دیدار نوروزی نخواهیم داشت

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *