حوادث 28 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نقشه‌های شیطانی زوج شیاد برای اخاذی از مردان

آوای ورزقان:نقشه‌های شیطانی زوج شیاد برای اخاذی از مردان

به گزارش آوای ورزقان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ در اواخر ماه گذشته گزارش‌هایی از اخاذی یک زوج جوان از یک شهروند به پلیس شهرستان آشتیان اعلام شد و تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را به صورت کار‌شناسی آغاز کردند.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که این زوج جوان با کمک یکی از دوستانشان، مردان جوان را فریب داده و به منزلشان می‌کشانند و با شگردهای مختلف از آنان اخاذی می‌کنند.

اخذ دست خط طلب‌های میلیونی از مردان جوان

با ادامه تحقیقات دو نفر از افرادی که بدین روش از آنان اخاذی شده بود، شناسایی شدند و با حضور در یگان انتظامی اعلام داشتند که این زن و شوهر به اتفاق یکی از دوستانشان با تهدید اخلاقی، مبلغ ۲۹۰ میلیون ریال از آنان اخاذی کرده و دست خط‌هایی برای طلب‌های میلیونی نیز در اختیار آن‌ها می‌باشد.

دستگیری متهمان در عملیاتی غافلگیرانه

سرهنگ رضا قائد رحمت فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی، منزل متهمان مورد شناسایی قرار گرفت و در عملیاتی زوج جوان و دیگر همدستشان دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان با اشاره به تحقیقات تکمیلی از متهمان خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های تخصصی ماموران، متهمان به اخاذی از ۱۰ شهروند در سطح شهرستان اعتراف کردند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *