اسلایدر 29 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توجه بیشتری در راستای مرمت و احیای مساجد از طرف دولت و خیرین صورت پذیرد.

آوای ورزقان:هدف اصلی پرورش یافتگان امریکا همچون داعش وطالبان بد نام کردن اسلام و مسلمانان است.

به گزارش آوای ورزقان،حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه شهرستان ورزقان در خطبه های پیش از نماز جمعه این شهر وجود فساد در یک کشور اسلامی را فاجعه خواند و افزود:مقام معظم رهبری مسئولان را از  آثار وتبعات این معضل اجتماعی و اقتصادی  آگاه ساخته اند وتمامی مسئولان باید راهنمای های ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند تا خدای نکرده در مسیر خدمت به مردم از مسیرخارج نشوند.

امام جمعه ورزقان،با اشاره به حادثه تروریستی در  مدرسه ای  در پیشاور پاکستان که در آن دست کم ۱۳۵ نفر دانش آموز کشته وبیش از صد ها نفر مجروح شدند گفت؛این گروهک های تروریستی همچون داعش وطالبان پرورش یافته امریکا هستند و هدف اصلی آنان علاوه بر آسیب های اجتماعی و اقتصادی بد نام کردن اسلام ومسلمانان است.

حجت الاسلام مسعود مهدوی تصریح کرد:عده ای  می خواستند مراسم با شکوه اربعین امسال را با نقشه های شوم خود به حاشیه بکشانند که خوشبختانه با هوشیاری مسئولین این توطئه دشمن خنثی  شد.

وی همچنین با اشاره به هفته پیش رو و رحلت پیامبر اکرم(ص)،امام حسن مجتبی(ع) وامام رضا(ع) گفت؛ پیامبر اسلام و امامان شیعه مظهر رافت،شفقت،مهربانی و همنوع دوستی بوداند.

مهدوی با اشاره به هفته وقف گفت: پس از زلزله ورزقان کمک هایی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه در راستای بازسازی مساجد صورت گرفته است که کافی نبوده و نیاز است توجهی بیشتری در راستای مرمت و احیای مساجد از طرف دولت و خیرین صورت پذیرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *