حوادث 03 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

واژگونی اتوبوس زائران ۱۰ کشته و مجروح برجای گذاشت

آآوای ورزقان:سرهنگ حسین زاده رییس پلیس راه استان خراسان شمال در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات واژگونی اتوبوس زائرین گفت: ساعت 5 صبح امروز در محور بجنود - آشخانه یک دستگاه اتوبوس ولوو حامل زائران مشهد مقدس از مسیر خود منحرف و در ادامه منجر به واژگونی شد. وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه در پی وقوع این واژگونی یک تن از هموطنان کشته و 9 تن مجروح شده‌اند که مجروحان توسط نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند. این مقام مسئول پلیس راه با اشاره به علت حادثه خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این واژگونی را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده اتوبوس ولوو اعلام کرد.

به گزارش آوای ورزقان،سرهنگ حسین زاده رییس پلیس راه استان خراسان شمال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات واژگونی اتوبوس زائرین گفت: ساعت ۵ صبح امروز در محور بجنود – آشخانه یک دستگاه اتوبوس ولوو  حامل زائران مشهد مقدس از مسیر خود منحرف و در ادامه منجر به واژگونی شد.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه در پی وقوع این واژگونی یک تن از هموطنان کشته و ۹ تن مجروح شده‌اند که مجروحان توسط نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

این مقام مسئول پلیس راه با اشاره به علت حادثه خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این واژگونی را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده اتوبوس ولوو اعلام کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *