استانی 01 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسئولین دشمنی استکبار را باور کنند/دستهای خیانتکار به ملت باید قطع شود/ وزیر اقتصاد خود مصیبت زده است

به گزارش آوای ورزقان، مهدی عیسی زاده در گفت و گو با آناج با اشاره به بیانات رهبری در مورد نفوذ سیاسی و اقتصادی آمریکا به کشور اظهار داشت: کودتای ۲۸ مرداد درس عبرتی به مسوولین سیاسی و اقتصادی جامعه ایران بود. بعد از اینکه مصدق به پشتیبانی آیت الله کاشانی پیروز شدند با نفوذ انگلیسی ها آقای کاشانی را کنار زدند و به وسیله مصدق چنان کودتایی شد که آب از آب تکان نخورد!

وی ادامه داد: نفوذ انگلیسی ها به قدری در کشور زیاد بود که به تمام پیکره جامعه نفوذ کرده بود و در نتیجه چماق بدست های انگلیسی به خیابان ها آمدند و به نام شاه، انقلاب را سرنگون کردند و خود به پیروزی رسیدند.

وی افزود: اتفاقات عظیمی که در طول تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران افتاده است، دشمنان انقلاب چون آمریکا و انگلیس را نیز برای ما شناسانده است.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و غرب همه تلاش های خود را کردند و هشت سال دفاع مقدس و جنگ و حمله نظامی را به ما تحمیل کردند و انواع ناآرامی ها در شمالغرب و شمال کشور را ایجاد کردند و حتی انواع فتنه ها را در کشور بوجود آوردند.

وی تصریح کرد: امروز از مسیر فرهنگی در قالب اقتصادی وارد نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند تا بتوانند هویت ملی و ایرانی ما و اقتدار و عزت ملت ایران را با نفوذ به ظاهر اقتصادی و در باطن فرهنگی خدشه دار کنند و کشورمان را به خود وابسته کنند و غیرت ایرانی را چه بسا کاهش دهند.

وی عنوان کرد: مسوولین کشوری باید این مسائل را رصد کنند و دشمنی استکبار را به صورت جدی باور کنند و میدان را برای ورود دشمنان ایران اسلامی باز نکنند.

عیسی زاده یادآور شد: ملت ایران ملت هوشمند و کاردان و توانمند است و همچنان باید به اقتصاد مقاومتی و ایرانی پافشاری کنند البته این به این معنی نیست که از علم خارجی برای این اقتصاد بهره نبریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آناج مبنی بر نحوه رسیدگی به جرم سران فتنه در رابطه با نقش آنان در افزایش تحریم ها، بیان داشت: کسانی که از رأفت جمهوری اسلامی استفاده کرده و به سمت دشمنان ایران اسلامی دست دراز کرده اند، لیاقت بخشش و گذشت را ندارند و  قطعاً این دستها باید قطع شود، و این هم با بازوی قدرتمند و ساطور تیز قوه قضاییه امکان پذیر است. قطعاً قوه قضاییه باید وارد میدان شود و این مورد صرفا از اختیارات شورای عالی امنیت ملی نیست.

وی در خصوص شب واریز یارانه‌ها و مصیبت خواندن این روز توسط دولت نیز، اذعان کرد: این از ضعف آقای طیب نیا است که این حرف ها را میزند، مسوول کسی است که نتوانسته سرمایه دار را از غیر سرمایه دار تشخیص دهد و یارانه‌ی اقشار پردرآمد را حذف کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: کشوری که سالیان سال است یارانه پرداخت می کرد و به همه هم پرداخت می کرد و هیچ مصیبتی هم نداشت، برای طیب نیا مصیبت می شود و به نظر من خود طیب نیا انسانی مصیبت زده است که این مسئله را در غالب مصیبت می داند.

وی اضافه کرد: انتظار داشتیم آقای طیب نیا که مرد اقتصادی این کشور است عدد و رقم یارانه که عدد بالایی نیست برای خود مصیبت نداند، همین الان هم با دنیای غرب آشتی کرده اند، مبالغ آزاد شده کشور  را به جای صرف در همایش‌ها به ملت بدهند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *