استانی 02 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افتتاح ۸۳۳ پروژه استان در هفته دولت/ ۵۰ درصد اعتبارات دولتی استان ابلاغ شده است/ شهدا ناظر اعمال ما هستند

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده در ششمین جلسه شورای اداری در گلزار شهدای وادی رحمت با تاکید بر اینکه در سایه تلاش شبانه روزی مسوولان استانی، امنیت در آذربایجان شرقی برقرار است، اظهار کرد: آذربایجان شرقی رتبه نخست کشوری را از لحاظ امنیتدر سال ۹۳ کسب کرده است.

وی با بیان اینکه مسوولان استانی با همدلی و  وحدت اقدامات چشمگیری در جهت توسعه استان اجرا کردند، افزود: استان آذربایجان شرقی اعم از شهرستان ها، بخش ها و روستاها به لحاظ توسعه تبدیل به کارگاه شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت، ۸۳۳ پروژه استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: این پروژه ها با اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از سوی تمامی دستگاه های اجرایی استان افتتاح می شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز در سایه رشادت ها و دلاوری های شهیدان شاهد پیشرفت کشور و استان در تمامی عرصه ها هستیم، گفت: به برکت خون شهدا، نظام جمهوری اسلامی تثبیت شده است.

وی با اشاره به اینکه در آذربایجان شرقی ۹ هزار و ۷۸۰ شهید وجود دارد، اعلام کرد: در شهر تبریز نیز ۴ هزار و ۱۳۳ شهید برای دفاع از این کشور راهی جبهه شدند و تا آخرین نفس از نظام دفاع کردند و قطعا شهیدان شاهد و ناظر اعمال ما مسوولان هستند.

جبارزاده گفت: در سایه همدلی و وحدت، در سال جاری اعتبارات دولتی استان افزایش یافته و ۵۰ درصد این اعتبارات در ماه گذشته به استان ابلاغ شده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *