استانی 20 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با انگ زدن به افراد انقلابی می‌خواهند گفتمان انقلاب را خاموش کنند/کسانی که شورای نگهبان را تضعیف می‌کنند از بیگانگان خط می‌گیرند/تشابه آمریکا دوست‌های داخلی با منصور هادی!

به گزارش آوای ورزقان، شهروز افخمی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به تذکر رهبر معظم انقلاب به کسانی که مصرند تا شیطان بزرگ را فرشته نجات وانمود کنند، اظهار داشت: سیاستمدارانی که آمریکا را تحویل می‌گیرند و قبول دارند به کوته فکری مبتلا هستند. کسانی که در شیطنت آمریکا تشکیک ایجاد می‌کنند و با آنان همسو حرکت می‌گنند همان نقشی را ایفا خواهند کرد که منصور هادی و یارانش در یمن ایفا کردند.

کسانی که آمریکا را فرشته نجات می‌دانند فردا نقش منصور هادی را ایفا خواهند کرد

وی ادامه داد: ملت یمن در برابر استکبار قیام کرد تا سرنوشت خود را در دست بگیرد اما عده‌ای ائتلاف تشکیل دادند و همان‌هایی که روزی از خود مردم بودند اکنون چشم به آمریکا دوخته‌اند تا قیام مردم را خاموش کنند و به قدرت برسند.

وی خاطرنشان کرد: محال است ایران دچار چنین وضعیتی شود، اما اگر روزی کشور در نقطه ضعف قرار گیرد نقش کسانی که آمریکا را فرشته نجات جلوه می‌دهند چه خواهد بود؟ فرمایشات تکان دهنده رهبری دشمنان را هم عصبانی و آنان به هزیان گویی وادار کرد.

محافظه‌کاران غیرانقلابی هستند/با انگ زدن به افراد انقلابی می‌خواهند گفتمان انقلاب را خاموش کنند

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت افراطی خواندن جوانان انقلابی توسط برخی از افراد، بیان داشت: در روز خطر افرادی که روحیه انقلابی دارند در صحنه حاضر خواهند شد و فرمایشات رهبر انقلابی خود را عملی خواهند کرد.

وی افزود: اگر در برابر استکبار با روحیه انقلابی ظاهر نشویم نظام سلطه حاکمیت خود را اعمال خواهد کرد. افراد غیرانقلابی معمولا محافظه کار ظاهر می‌شوند و منافع خود را ارزیابی می‌کنند، چنین افرادی نمی‌توانند در برابر نظام سلطه ایستادگی و بر آنان غلبه کنند.

وی تصریح کرد: رهبری گفتمان انقلاب را در شرایط سختی اداره کردند و برخی افراد با انگ زدن به نیروهای حزب اللهی می‌خواهند این گفتمان را خاموش کنند. اظهارات نسنجیده افراد نباید در برهه‌ای که آمریکا قصد شکاف در ایران را دارد به وحدت خدشه‌ای وارد کند.

اگر شورای نگهبان نظارت نداشت اکنون امثال وزیر خاتمی در مجلس یکه‌تازی می‌کردند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به این سوال که قصد برخی از مسئولین از تضعیف شورای نگهبان چیست، گفت: جریان‌هایی که می‌خواستند عامل بیگانه شوند در سال‌های ۷۸ و ۸۸ خود را نشان دادند، مهاجرانی روزی در ایران وزیر بود و خاتمی از وی به شدت حمایت می‌کرد، حال مهاجرانی خارج نشین است و کارگری بی‌بی‌سی را می‌کند. مگر این فرد در زمان تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد وابسته به بیگانگان نبود؟

وی یادآور شد: اگر شورای نگهبان وجود نداشت مجلس محل جاسوسان و ماموران اجرای سیاست کشورهای بیگانه می‌شد، اگر شورای نگهبان نظارت نداشت اکنون امثال مهاجرانی در بهارستان یکه ‌تازی می‌کردند و مجلس همانند دروه ششم با آمریکا هم صدا می‌شد.

وی عنوان کرد: برخی آقایان می‌گویند مردم تشخیص می‌دهند که چه کسی به مجلس برود، کاندیدا دست‌های خود را رو نمی‌کند و با بزک در برابر مردم حاضر می‌شود.

کسانی که شورای نگهبان را تضعیف می‌کنند از بیگانگان خط می‌گیرند

افخمی با بیان اینکه وجود شورای نگهبان برای اثبات صلاحیت افراد و نشان دادن باطن آنان به مردم لازم است، توضیح داد: برخی کاندیداها برای جلب نظر افراد وعده‌های زیادی می‌دهند و اعتماد مردم را جلب می‌کنند، حال اگر فردا فساد نماینده‌ای معلوم شود آقایان خواهند گفت تقصیر مردم است چراکه بصیرت نداشتند و آنان رای دادند.

وی اضافه کرد: کسانی که شورای نگهبان را تضعیف می‌کنند از بیگانه‌نگان خط می‌گیرند و همان‌هایی هستند که می‌گویند دیگر گذشت آن زمانی که مجلس در راس امور بود.

کاندیداهای فاسد فردا هزینه‌های خود را از منافع ملی کسر خواهند کرد

وی تاکید کرد: کسانی که در خود مشکل می‌بینند نباید وارد عرصه انتخاباتی شوند، کسانی که هزینه‌های زیادی برای پیروزی در انتخابات می‌کنند فردا از منافع مردم برای جبران آن هزینه‌ها کسر خواهند کرد.

این نماینده مجلس در پایان افزود: این افراد فردا در معاملات حضور خواهند داشت و از فساد‌ها چشم‌پوشی خواهند کرد چراکه خودشان هم در فساد حضور دارند. جریان‌هایی که می‌خواهند وارد عرصه انتخاباتی شوند باید به منافع و اصول نظام پایبند باشند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *