اسلایدر 26 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هشت پایگاه در شهرستان آماده جمع آوری کمک‌های مردمی است

آوای ورزقان: هشت پایگاه در شهرستان آماده جمع آوری کمک‌های مردمی است

محسن عابدینی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان اظهار داشت: این جشن با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت به ویژه در روستاهای دور افتاده شهرستان که امکان ادامه تحصیل در خود روستا برای این دانش آموزان فراهم نیست برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که تعدادی از دانش آموزان به دلیل فقر مالی قادر به ادامه تحصیل نیستند دست به دامان مردم و مسئولین شدیم تا با کمک‌های خود از ترک تحصیل دانش آموزان بی بضاعت جلو گیری نمایند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ورزقان تصریح کرد: در مناطق محروم استعدادهای بالقوه زیادی وجود دارد که اغلب به دلیل نبود امکانات این استعدادها را از دست می‌دهیم.

وی گفت: سال‌ها است که این جشن ملی با همکاری صداوسیما،سازمان بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و کمیته امداد با هدف تأمین مایحتاج مورد نیاز دانش آموزان نیازمند از جمله پوشاک و لوازم تحریر برگزار می‌شود.

عابدینی با تاکید بر اینکه این کار خداپسندانه در روز های هفتم و هشتم مهرماه نیز در تمامی مدارس شهرستان برگزار خواهد شد، از اهالی شهرستان برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت دعوت کرد.

وی از آمادگی هشت پایگاه در شهرستان برای جمع آوری کمک‌های مردمی به دانش آموزان نیازمند خبر داد و افزود: در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ تعداد ۸۹۸ نفر دانش آموز و ۶۵ نفر دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) قرار داشتند و پیش بینی می‌شود این تعداد امسال افزایش یابد.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *