استانی 06 آبان 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امید را به منطقه آزاد ارس بازگردانید/ تغییر مدیریتی پیاپی معضل بزرگ و گریبان گیر ارس

به گزارش آوای ورزقان به نقل از جلفارس، محمد حسن نژاد در پی تصمیم برای تغییر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و عدم اتخاذ تصمیم صحیح به رئیس جمهور تذکر داد.

وی در تذکر امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیمات برای تغییر مدیرعامل ساعی و فساد گریز سازمان منطقه آزاد ارس موجب ایجاد جو یأس میان مردم و سرمایه گذاران شده است، ضمن تذکر خواستار اتخاذ تصمیم فوری در این مورد شد.

حسن نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: عملکرد دو سال اخیر ارس غیر قابل مقایسه با سال های گذشته است.

وی اظهار داشت: اینکه برخی به جهت دستیابی به اهداف سلیقه ای و غیر قانونی مانع از ادامه مسیر پرشتاب ارس شوند، غیرقابل قبول می باشد.

وی تغییر مدیریتی پیاپی در این سازمان را یکی از معضلات بزرگ و گریبان گیر عنوان کرد و افزود: بعد از سال ها فعالیت و دگرگونی های مدیریتی، ارس به واسطه اتخاذ تصمیم ها و تدابیر اصولی در مسیر توسعه و رونق فعالیت های اقتصادمحور قرار گرفته و یکی از امیدهای تحقق پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور به شمار می رود.

گفتنی است در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر کناره گیری محسن خادم عرب باغی یکی از مدیران باسابقه عرصه صنعت کشور از منصب ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس در بین سرمیاه گذاران و رسانه ها منتشر شد که موجب بروز ناامیدی و بلاتکلیفی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی این منطقه شده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *