اسلایدر 12 آبان 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۱۳ آبان یعنی روز مبارزه با استکبار و پاسخ به توهم غرب

آوای ورزقان:13 آبان یعنی مبارزه با استكبار/13 آبان روز پاسخ به توهم استکبار

حجت الاسلام مسعود مهدوی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۳ آبان ماه اظهار داشت: آمریکا غیرقابل اعتماد است، آمریکا عهدشکن است، آمریکا خودبرتربین است، آمریکا بزرگ‏ترین ناقض حقوق بشر است، آمریکا بزرگ‏ترین ظالم و جنگ‏افروز تاریخ است، آمریکا به‏ دنبال ترویج اسلام ‏هراسى و ایران ‏هراسى است، آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانى است، آمریکا استعمار فرانو است، دموکراسى آمریکا دروغین و ادعایى است، آمریکا بزرگ‏ترین رژیم دیکتاتورى تاریخ بشرى است، آمریکا تروریسم ‏پرور است، بنا‏بر‏این شعار «مرگ بر آمریکا» چکیده و مانیفست تجربه بشرى است.

وی افزود: این شعار به ‏عنوان زبان مشترک همه ملت‏‌هاى ضد استکبارى است و آمریکا علی‏رغم تلاش گسترده در همه برنامه‌‏هاى راهبردى خود شکست خورده که این تحقق شعار «مرگ بر آمریکا» است.

مسعود مهدوی تصریح کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» شعارى ملى است که امروزه در خیلى از کشورهاى دنیا بر علیه آمریکا استفاده مى‌‏شود و ملت ایران امسال در راهپیمایى ۱۳ آبان، شعار مرگ بر آمریکا را محکم‏‌تر سر خواهند داد تا امید ملت‌‏هاى آزادی‌خواه جهان که به مقاومت و ایستادگى ملت ایران در برابر استکبار دل بسته‌‏اند، حفظ شده و آسیب نبیند.

وی با تأکید بر اینکه راهپیمایى ۱۳ آبان امسال باید به نسبت سال‏هاى گذشته، گسترده‌‏تر و پرشورتر برگزار شود اظهار داشت: تمام اقشار کشور باید در این راهپیمایى حماسی شرکت کنند و این پیام را که اگر آمریکا بخواهد در اجراى برجام بد عهدى کند و به تعهدات خود عمل نکند ایران اسلامى محکم در برابر زیاده‏ خواهى‌‏هاى آن‏ها خواهد ایستاد را برسانند.

مهدوی تصریح کرد: توافق هسته‏‌اى ذره‌‏اى از دشمنى آمریکا علیه ملت ایران کم نکرده و امروز آمریکا همچنان دشمنى خود علیه ملت ما را ادامه مى‏‌دهد.

وی گفت: راهپیمایى ۱۳ آبان باید پیامى براى اوباما باشد که بداند جوانان ۹۴ ما پرشورتر از جوانان بهمن ۵۷ در مقابل زیاده‏ خواهى‏‌هاى آمریکا ایستاده‏‌اند و تا زمانى که آمریکا دست از زیاده‏‌خواهى و حمایت از رژیم صهیونیستى برندارد، ملت ایران همانند گذشته در مقابل آن‏ها خواهد ایستاد.

امام جمعه ورزقان با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار در رأس آن شیطان بزرگ آمریکاست افزود: یکى از دلایلى که جمهورى اسلامى ایران توانسته در منطقه و خاورمیانه اثرگذار باشد و براى ملل مظلوم و ستم‌دیده دنیا امید ایجاد کند، روحیه مبارزه با استکبار و ایستادگى در مقابل ظلم و جور و مستکبران است.

وی ادامه داد: امروز اثرگذارى جمهورى اسلامى ایران در منطقه به‏ خاطر ایستادگى در برابر شیطان بزرگ و در رأس آن آمریکاست.

حجت الا سلام مسعود مهدوی خاطر نشان کرد: امروز زمزمه‏‌هایى از سوى برخى کسانى‌‏که در مجموعه‏‌هاى تصمیم‏‌گیر نظام هستند، شنیده مى‌‏شود و آن‏ها تلاش گسترده‌‏اى را شروع کرده‌‏اند که رویکرد مبارزه با استکبار و آمریکا فراموش شود و آن‏ها به‏ دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند.

وی افزود: توجه به این شرایط، راهپیمایى ۱۳ آبان امسال باید به نسبت سال‌‏هاى گذشته گسترده‌‏تر و پرشورتر برگزار شود و تمام اقشار کشور باید در این راهپیمایى شرکت کنند. مطمئناً راهپیمایى ۱۳ آبان پیام محکمى را براى معاندان نظام دارد و آن پیام این است که ملت ایران دست از مبارزه خود، با استکبار و ظالم برنداشته‏‌اند و محکم و مقتدر راه شهدا را ادامه خواهند داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان گفت: ملت ایران نیز از تیر ترکش‏‌هاى آمریکایى‏‌ها در امان نبوده و تاریخ روابط ایران و آمریکا در طى حدود نیم قرن اخیر شاهد بزرگى بر این جنایت‌ها است و کارنامه این کشور در قبال ایران چه در پیش از پیروزى انقلاب اسلامى ایران و چه پس از پیروزى انقلاب اسلامى ایران پر است از خیانت‌ها و جنایت‌هایى که در حق ملت ایران روا داشته است.

وی هدف اصلى آمریکا از نفوذ در کشور مهمى مثل ایران را اثرگذارى بر تصمیمات و موضع‌‏گیرى‏‌هاى مسئولین، نخبگان، رسانه‌‏ها و از طریق آن‏ها اثرگذارى بر شعارها و آرمان‏‌هاى مردم دانست تا شاید راه تسلط دوباره بر ایران برایش فراهم شود.

مسعود مهدوی افزود: هرگز نباید گمان کرد که نفوذ دشمن در یک نظام اجرایى محدود به عواملى مثل جاسوسی‌‏هاى حرف‌ه‏ا یا مزدورانى است که با چهره‌‏هاى ظاهراً موجه، در جایگاه‏‌هاى حساس کشور نفوذ مى‏‌کنند البته از این عوامل تاکنون در سطوح مختلف دستگاه‏‌ها وجود داشته و بعضاً دستگیر شده و در آینده نیز در معرض چنین آفاتى قرار خواهیم گرفت، اما آنچه مهم‏تر از این‏ جاسوس‏‌هاى رسمى است، مسئولینى هستند که ندانسته و ناخواسته در جدول دشمن قرار گرفته و از روى ساده‌‏لوحى، خطاى محاسبه یا هواهاى نفسانى، پازل دشمن را تکمیل مى‏‌کنند.

وی گفت: با توافق هسته‏‌اى ایران و ۱+۵، دنیا و به ‏خصوص مستضعفان و نهضت‌‏هاى آزادی‌‏خواه مى‌‏خواهند بدانند آیا انقلاب اسلامى و ملت ایران، همچنان ضد آمریکایى و ضد استکبارى خواهند بود یا نه؟ مردم به این سئوال در ۱۳ آبان پاسخ جانانه خواهند داد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *