استانی 18 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

وحدت تنها راه مقابله با استکبار است/قدرت ایران یعنی کشاندن ۶ کشور قدرتمند جهان به پای میز مذاکره

آوای ورزقان:وحدت تنها راه مقابله با استکبار است/قدرت ایران یعنی کشاندن 6 کشور قدرتمند جهان به پای میز مذاکره

به گزارش آوای ورزقانبه نقل از رصد مراغه، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با تاخیر ۲ ساعته با سخنرانی دکتر منصوره کرمی همسر شهید علی محمدی (شهید هسته ای) برگزار شد.

 کرمی با تاکید بر متحد بودن مسئولان و مردم گفت: وحدت تنها راه مقابله با استکبار است.

وی افزود : امروز ایران آنقدر قدرتمند شده است که کشورهای غربی چاره ای جز مذاکره با ایران را ندارند و این عظمت و قدرت کشورمان را نشان می دهد.

کرمی در رابطه با خاطراتی ازهمسر شهیدش  چنین گفت : مسعود در زمان انقلاب مثل همه مردم حضور پرشوری در میدان نبرد داشت و در همه تظاهرات دانشجویان شرکت می کرد.

همسر شهید علی محمدی در رابطه با کار همسرش گفت: مسعود هر کاری را به عهده می گرفت اعتقاد داشت که کار باید درست و به موقع انجام شود.

وی افزود : دو سال قبل از شهادت مسعود یکی از مسئولان وقت سازمان به ایشان درخواست مدیریت یکی از بخش های حساس و مهم سازمان انرژی اتمی را داده بود. مسعود برای قبول این پست شرایطی اعم از میزان بودجه تخصیص داده شده و حق استفاده از آن و سقف اختیارات ایشان در آن قسمت را مطرح کرده بود. آن مسئول پیشنهاد دهنده به مسعود گفته بود که پشت میزتان بنشینید و همه کارها به مرور حل می شود. مسعود در جواب  گفته بود که علی محمدی دنبال میز نیست ، من یک میز در اتاقم دارم و در همان اتاق نشسته و کارم را انجام می دهم، علی محمدی جایی نمی رود که بعدا بگویند آمد ولی هیچ کاری انجام نداد.

منصوره کرمی با اشاره به ارتباط همسرش با دانشجویان گفت : شهید علی محمدی فقط یک استاد نبود بلکه یک پدر واقعی برای دانشجویانش بود. وقتی مسعود به شهادت رسید خیل عظیم دانشجویان به خانه ما می آمدند و می گفتند که ما پدر از دست داده ایم نه استاد.

همسر شهید علی محمدی با اشاره به مقید بودن همسر شهیدش به اعتقادات و احکام گفت :در اولین روز شهادت مسعود بین دانشجویانی که برای تسلیت به خانه ما می آمدند خانمی در حال گریه آمد و به من گفت که حاج خانم اگر آقای دکتر هیچ کاری هم نکرده باشد تنها کاری که من می دانم برای دخترم کرده این است که قبل از این دختر من حجاب نداشت ،نماز نمی خواند و روزه نمی گرفت ولی آقای دکتر آنقدر تاثیر روی دخترم گذاشته بودند که دختر من کاملا تغییر کرد و من این تغییر را از همسر شما می دانم.

کرمی در رابطه با جریان فتنه ۸۸ و شلوغی های آن زمان اظهار داشت : شلوغی هایی که در سال ۸۸ در دانشگاه ها اتفاق افتاده بود شهید علی محمدی را بسیار ناراحت کرده بود و می گفت واقعا دانشگاه ها تعطیل شده است . یک هفته قبل از شهادتشان در دانشگاه تهران جلسه ای بین بسیجیان و بچه های انجمن اسلامی ترتیب می دهد و از آن ها می خواهد که در یک بحث آزاد با هم به بحث پرداخته و مشکلاتشان را در فضای سالم و آرام حل کنند و خودش هم در جلسات شرکت می کرد.

وی اضافه کرد: شهید علی محمدی تا آخرین لحظه که به شهادت رسید پیگیر مسائل دانشجویان ، دانشگاه و انرژی هسته ای بود.

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *