استانی 28 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تشکیل شورای رهبری مصداق بارز نفوذ است/ حیله گرانی که به دنبال رسیدن به جایگاه حاکمیت هستند/ توطئه دشمنان نمی‌تواند محبوبیت “علی زمان” را کم رنگ کند

به گزارش آوای ورزقان، شهروز افخمی در گفت‌وگو با آناج در واکنش به جریان‌سازی برخی از سودجویان در مورد ولایت فقیه و طرح تشکیل شورای رهبری، اظهار داشت: از گذشته بعضی از جریان‌های وابسته به بیگانگان به صورت مستقیم سعی در تخریب جایگاه رهبری داشتند اما از آنجایی که با مخالفت مردم روبرو شدند به صورت غیرمستقیم پروژه تضعیف جایگاه ولایت فقیه را در جامعه آغاز کردند.

وی ادامه داد: در جهانی که آمریکا بعد از فروپاشی شوروی خود را قدرت مطلق می‌داند این ولایت فقیه است که در راستای استقلال بخشی به کشورها، ظهور بیداری اسلامی در جوامع و تغییر معادلات قدم برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش جایگاه رهبری را مردم در فاجعه منا شاهد بودند، زمانی که آل سعود با عدم همکاری در حال تحقیر مسئولین ایرانی بود رهبر انقلاب پاسخی دندان شکن به مقامات عربستانی داد و بعد از آن همکاری دولت عربستان با نمایندگان ایرانی حاضر در صحنه افزایش یافت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حمایت مردم از جایگاه رهبری، اذعان داشت: در آستانه انتخابات مجلس خبرگان برخی از افراد غیرصالح به دنبال کسب رای و زمینه سازی برای حاکمیت هستند، چنین افرادی به خوبی می‌دانند که اگر رهبری به صورت شورایی تشکیل شود بهتر می‌توانند نفوذ کنند.

وی افزود: عکس رهبر معظم انقلاب در پیاده روی اربعین در دست مسلمانان عراق و سایر کشورها بود، از آنجایی که رهبر ایران روحیه استکبار ستیزی دارد محبوبیت فراگیری در جامعه جهانی پیدا کرده و روز به روز بر تعداد طرفداران انقلاب و اسلام اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: شورایی شدن رهبری مناسب ترین ابزار نفوذ و خدشه دار کردن مشروعیت ولایت فقیه است، در جامعه افراد وطن فروش و حیله گر هم داریم که با نام ولایت فقیه می‌خواهند به قدرت برسند و این افراد باید به آیه‌ی ” وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین” توجه کنند.

نماینده مردم ملکان با بیان اینکه تعدادی از رسانه‌ها با تبلیغات واهی سعی در توجیه چهره‌ی برخی از افراد دارند، توضیح داد: ولایت فقیه جایگاه بزرگی است و هرکسی نمی‌تواند رهبری مسلمانان را عهده دار باشد، در اربعین حسینی علی رغم حضور داعش در عراق، مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و با تجمعی عظیم وحدت مسلمانان را نمایان کردند.

وی اضافه کرد: رهبر کشتی نجات است و عده‌ای خائن با هوجی گری سعی در تضعیف این جایگاه دارند، شرایط فعلی همچون زمان امیرالمومنین است و این مردم نباید علی زمان را تنها بگذارند.

وی خواستار دقت مردم در انتخابات مجلس خبرگان شد و گفت: رای دهندگان باید اسیر جو رسانه‌ای نشوند و با توجه به سوابق کاندیداها و نوع نگرش آنان اعضاء مجلس خبرگان را انتخاب کنند تا افراد نفوذی به این مجلس آینده ساز راه نیابند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *