استانی 01 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خود را لایق نمایندگی مجلس نمی‌دانم!/هماهنگی اصولگرایان بهتر از اصلاح طلبان است/مردم اجازه تکرار مجلس ششم را ندهند/از دست عارف کسی جان به لَب نمی‌شود

به گزارش آوای ورزقان، عابد فتاحی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به اختلافات مابین اصلاح طلبان، اظهار داشت: اصولگرایان با اینکه در برخی مسایل به تفاهم نرسیده‌اند اما با دقت بیشتری کار می‌کنند و از ائتلاف و انسجام بهتری نسبت به اصلاح طلبان برخوردارند.

اگر تندروهای اصلاح طلب وارد عرصه شوند فضای مجلس دهم ملتهب می‌شود

وی افزود: اصلاح طلبان باید هر کسی را وارد بازی نکنند و اجازه ندهند افرادی تندرو و غیرارزشی از نام اصلاحات سوءاستفاده کنند، چنانچه کاندیداهای تندرو وارد عرصه شوند فضای مجلس دهم همچون مجلس ششم ملتهب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جناح‌های اصولگرا و اصلاح طلب تفاوت اساسی با یکدیگر ندارند و اعضاء هر دو طرف از فرزندان این انقلاب می‌باشند، جناح‌ها باید خط مشی اعتدال را رعایت کرده و در ایام انتخابات کاری نکنند که امنیت ملی خدشه دار شود.

بهترین دوستانم اصولگرا هستند/لندن نشینان دنبال غبارآلود کردن فضا هستند

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان این مطلب که اصلاحات و اصولگرایان دشمن خونین یکدیگر نیستند، اذعان داشت: اختلاف سلایق موجب شده تا دو گروه تشکیل شود اما در عمل هر دو گروه هدف مشترکی دارند، بنده با اینکه اصلاح طلبم اما بهترین دوستانم اصولگرا هستند.

وی افزود: انتخابات مجلس عرصه بزرگی است و مردم با حضور خود حاکمیت دموکراسی را در جامعه نمایان می‌سازند، این قشر جوان است که با رای خویش آینده را رقم خواهد زد.

وی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی و لندن نشینان به دنبال غبارآلود کردن فضا و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم هستند، اصلاح طلبان نباید تندروی کنند و بهانه دست دشمنان دهند.

کاندیداها باید تکلیف خود را با فتنه مشخص کنند/با سرلیستی عارف موافقم

این فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از حامیان فتنه، بیان داشت: مردم باید آگاه باشند تا تندروهای سیاسی فضای انتخابات را به سمت فتنه پیش نبرند، فرزندان این انقلاب مرز خود را با فتنه مشخص کرده‌اند.

وی اضافه کرد: سرلیست اصلاحات آقای عارف است و از نظر من گزینه مناسبی می‌باشد، هیچکس از دست وی جان به لَب نمی‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شرکت در انتخابات مجلس دهم، گفت: برای بار سوم در انتخابات مجلس شرکت نخواهم کرد و تصمیم قطعی خود را نیز در این باره گرفته‌ام، البته از هیچ لیستی نیز پیشنهاد نداشتم اما برخی از مدیران تاکید داشتند در انتخابات حضور یابم.

هرکسی از راه می‌رسد نامزد انتخابات می‌شود/خود را لایق نمایندگی نمی‌دانم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان با انتقاد از هجوم برخی از افراد غیرارزشی و غیرانقلابی به ستاد انتخابات برای ثبت نام، اعلام کرد: باز جای شکر باقیست که شورای نگهبان وجود دارد و مانع جولان برخی از افراد خواهد شد، متاسفانه هر کسی از راه می‌رسد برای انتخابات مجلس نام نویسی می‌کند.

وی متذکر شد: این حق قانونی افراد است که در انتخابات شرکت کرده و در ادامه از نظر شورای نگهبان هم تبعیت کنند اما با این حال عده‌ای با ورود خود به عرصه شأن و منزلت مجلس را هم پایین می‌آورند.

وی در پایان افزود: من خودم را لایق نمایندگی نمی‌بینم، وقتی بر کرسی خانه ملت تکیه می‌زنم اما نمی‌توانم مشکلات اقتصادی مردم را حل کنم و در برابر تقضای اشتغال یک جوان پاسخی ندارم خود را ناتوان می‌پندارم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *