استانی 02 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تجلی وحدت اصولگرایان با حضور همزمان چهار نماینده اصولگرا در فرمانداری تبریز/ سعیدی، فرهنگی، میرتاج الدینی و بیگی آمدند

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، آخرین روز از ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و پنجمین روز از ثبت‌نام کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات مرکزی تبریز در فرمانداری این شهر در حال برگزاری است.

در ساعات اولیه صبح امروز، چهار نماینده اصولگرای تبریز، آذرشهر و اسکو در دوره های قبلی مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری تبریز در حال سپری کردن مراحل ثبت نام خود هستند.

بر اساس این گزارش، فرهنگی، سعیدی، بیگی و میرتاج الدینی سه نماینده حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو از ائتلاف اصولگرایان می باشند.

از حواشی ثبت نام امروز کاندیداها، حضور حبیب حسینقلیزاده، روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان می باشد، وی قصد حضور در مجلس دهم را دارد.

گفتنی است، صبح امروز هاشم هاشم زاده هریسی با حضور در وزارت کشور از حوزه شهر تهران در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام نمود.

بر اساس آخرین اخبار از فرمانداری تبریز نیز فریده حقیقی، مشاور امور بانوان اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از حوره تبریز، آذرشهر و اسکو در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

محمد علی صدیقی، عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران نیز از ثبت نام کنندگان دهمین دوره انتخابات مجلس می باشد که امروز در فرمانداری شهر تبریز حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین سیدی ثانی در آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان برای ثبت نام وارد فرمانداری شهر تبریز شد.

فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در حاشیه ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس در فرمانداری تبریز به نفر پنجم لیست واحد اصولگرایان تبریز اشاره کرده و گفت: خانم راشدی از اساتید دانشگاه فرهنگیان استان نیز به این لیست اضافه شده اند و در دهمین دوره انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد.

احمد علیرضا بیگی نیز در گفت و گو با آناج، گفت: به خاطر اشرافی که بر استان از نظر عمرانی، توسعه، سیاسی و امنیتی دارم و همچنین به خاطر لطف مردم تبریز که شامل حالمان بود، در این عرصه حاضر شدم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ارتباط بین کاندیداتوری وی در دهمین دوره انتخابات مجلس با احمدی نژاد نیز اظهار کرد: در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی با آقای احمدی نژاد هیچ گونه ارتباطی ندارم ولی رفاقت داریم و در جلسات علمی و مذهبی ایشان شرکت میکنم.

این خبر در حال بروزرسانی است…

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *