اسلایدر 04 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ثبت نام ۱۸ نفر از حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا/نام نویسی یک زن برای اولین بار در انتخابات ورزقان/ عباسی آستمال در آخرین لحظه آمد/ اسامی

آوای ورزقان: ثبت نام ۱۷ نفر از حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا/نام نویسی یک زن برای اولین بار در انتخابات ورزقان/ نفر دوم دور قبل در آخرین لحضه آمد

به گزارش آوای ورزقان، در هفتمین و آخرین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا، زینت عظیمی اندریان، میکائیل صفری و محمدرضا عباسی آستمال با حضور در فرمانداری ورزقان ثبت نام نمودند.

نامزدهای نمایندگی مردم ورزقان و خاروانا که تا امروز سوم دی ماه ثبت نام کرده‌اند؛ سعید علیزاده خاروانا، رضا علیزاده کاسین، الهوردی دهقانی(نماینده فعلی مردم شهرستان)، علی عباسی آبخواره، علی عبدالهی سغندل، علی قربانزاده ورزقان، گل محمد الیاسی، غلامرضا دهقان کاسین، ابوالفضل امانی مهترلو، محسن ملکی آقبلاغ، رضا سعادتپور علویق، اسماعیل پورشریف، حسین دهقان، ذاکر حیدری لله‌لو، اصغر دشتبان، زینت عظیمی اندریان، میکائیل صفری و محمدرضا عباسی آستمال.

با نام نویسی ۱۸ نفر از حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا، مردم شهرستان ورزقان منتظر اعلام نتایج  تائید صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس از این حوزه خواهند بود تا پس از تائید صلاحیت، کاندیدای اصلح خود را از بین افراد شرکت کننده انتخاب و روانه مجلس نمایند.

داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی می‌توانند به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و برای نامزدی در انتخابات اسفندماه نام‌نویسی کنند.
هیئت‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی ۱۰ روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.
پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا ۵ اسفند ادامه خواهد یافت.
گفتنی است انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *