استانی 12 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جنایات وهابی-صهیونیستی خون امت های مسلمان را به جوش آورده/ حماقت جوانک های تازه به دوران رسیده سعودی در اعدام شیخ نمر گریبانگیر مرتجعین منطقه خواهد شد

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در پی شهادت آیت الله شیخ نمر، عالم مجاهد عربستانی توسط حکومت مرتجع آل سعود بیانیه ای صادر کرده است که بدین شرح است:

«امروز اتحاد و اتفاق بین مسلمانان، یک فریضه ی فوری است. ببینید از جنگ و اختلاف چه مفاسدی به وجود میآید؛ ببینید دردنیای اسلام، تروریسم کور به بهانه ی اختلافات مذهبی، چه فجایعی به راه میاندازد؛ ببینید با این اختلافاتی که بین ما مسلمانان به وجود آوردند، رژیم صهیونیستی غاصب چه نفس راحتی میکشد. هر وقتی کشورهای اسلامی و ملتهای اسلامی بخواهند به هم نزدیک شوند، یک توطئه ای درست میکنند، یک حادثه ای به وجود میآورند. اینها باید چشم ما را باز کند، اینها باید ملتهای مسلمان را بیدار کند، اینها باید چهره ی رؤسا و حاکمان بااخلاص را از حاکمان دست نشانده ی دشمنان ممتاز کند. اینجا صحنه ی امتحان است. »امام خامنه ای

بازهم حکومت های مرتجع منطقه دست به جنایت بزرگی زدند و مجاهدی از سلاله فرزندان زهرا را به جرم غریو آزادی و آزادگی به شهادت رساندند.  شیخ “نمر باقر النمر” ‌روحانی شیعی برجسته عربستانی که دو سال پیش به اتهام واهی اقدام علیه امنیت ملی عربستان محکوم به قتل شده بود، همزمان با آغاز سال نوی میلادی توسط دژخیمان سعودی به شهادت رسید. شیخ نمر در حالی به جرم اقدام علیه امنیت ملی اعدام گردید که آل سعود نزدیک به یکسال است با وحشی گری تمام، جویباری از خون و آواره گی از مردم مظلوم یمن راه انداخته است، حماقتِ محضِ جوانک های تازه به دوران رسیده سعودی و هم پیمان یهود، که به تبع اسلاف اموی خود در به شهادت رساندن یکی دیگر از مظلومین حسینی تبار، بار دیگر روحیه آزادگی را در بین امت های مسلمان به جوش آورد.  صحبت کردن حکومت مرتجع آل سعود از مقابله با نا امنی در کشور و  تجهیز و حمایت گروهک های وحشی تکفیری-صهیونیستی در منطقه غرب آسیا، پاردوکسی مضحک است که جز  ترور و وحشت و نا امنی ارمغانی برای مردم منطقه بوجود نیاورده است.

وقتی عربستان به عنوان دبیر شورای حقوق بشر سازمان ملل انتخاب می شود، ساده لوحی است از مجامع و سازمان هایی همچون کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل متحد، اتحادیه ضد افترا، دیدبان حقوق بشر و یا گزارشگران بدون مرز که ساخته و پرداخته دنیای غرب است انتظار داشته باشیم که در اعتراض به حکم قتل شیخ نمر حرکتی انجام دهند. اما نکته قابل توجه بی تفاوتی این سازمان ها و محافل بین المللی نسبت به تبعاتی است که در نتیجه اجرای این حکم  منحوس دامنگیر منطقه خواهد شد. قطعا مردم آزادی خواه منطقه در برابر اینگونه رفتارهای وحشیانه سکوت نخواهد کرد و خون پاک شیخ نمر، گریبانگیر مرتجعین منطقه خواهد شد.

دانشجویان بسیجی استان آذربایجان شرقی در پی شهادت مظلومانه شیخ مجاهد عربستانی، ضمن محکومیت شدید این جنایت اسفناک عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان (عج) و خلف صالحش حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) از دولت محترم جمهوری اسلامی اکیدا خواستار است تا مراتب اعتراض و دادخواهی مردم شهید پرور ایران را به گوش جنایت پیشگان وهابی-صهیونیستی آل سعود رسانده و  از هر تلاش حقوقی و دیپلماتیک در جهت استیفای حقوق این شهید بزرگوار دریغ ننمایند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *