تولیدی 25 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بیعت با ولایت فقیه بیعت با پیامبر است/ شورای نگهبان بدون غرض ورزی صلاحیت افراد را بررسی می‌کند

آوای ورزقان: بیعت با ولایت فقیه بیعت با پیامبر است/ شورای نگهبان بدون غرض ورزی صلاحیت افراد را بررسی می‌کند

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ورزقان با اشاره فرار شاه خائن از کشور در ۲۶ دی ماه سال ۵۷ اظهار داشت: وقتی شاه و حامیانش فهمیدند که پیروزی انقلاب اسلامی در ایران قطعی است تصمیم به فرار شاه گرفتند.

وی گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که شاخص‌ترین پشتیبان آمریکا و اسرائیل در منطقه، ایران بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور، رویکرد و سیاست های جمهوری اسلامی تغییر یافت به طوری که امریکا و حامیانش که هموراه به فکر استبداد بوده و هستند تفکرات جمهوری اسلامی را در دفاع از مظلوم بزرگترین تهدید برای منافع خود دانستند و تا به امروز نیز از هر طریقی بر تغییر این تفکر پافشاری کرده اند.

خطیب نماز جمعه ورزقان تصریح کرد: در سایه رهبری و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش دست اندرکاران صدیق نظام اکنون جمهور اسلامی در شرایطی که همه قدرت های جهانی و گروه های تروریستی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی متحد شده‌اند روز به روز بر اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده می شود.

وی افزود: با همه کارشکنی های قدرت های استکباری جهان به لطف خداوند در زمینه مسائل دفاعی به حدی از خود کفایی رسیده‌ایم که بدون کمک بیگانگان می توانیم نیازهای خود را مرتفع نماییم.

امام جمعه ورزقان با اشاره به فتنه ۸۸ و برنامه های دشمنان نظام اسلامی برای تغییر نظام سیاسی جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: آگاهی بخشی و راهنمایی های پیامبرگونه رهبری و درک همراه با بصیرت امت اسلامی در ۹ دی همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی ادامه داد: هرکسی با ولایت بیعت کند در واقع با پیامبر(ص) و امام زمان(عج) خود بیعت کرده است و بدون شک ولی فقیه جانشین امام زمان‌(عج) در زمان غیبت اوست.

مهدوی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات اسفند ماه از کاندیداهای نمایندگی هر دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواست تا نظر شورای نگهبان را در خصوص احراز صلاحیت ها پذیرا باشند و از راه های قانونی اعتراضات خود را انجام انجام دهند.

وی قطع رابطه با آل سعود را نشانه حقانیت جمهوری اسلامی ایران دانست و رژیم صهیونیستی را پشتیبان همه این امور و اختلاف افکنی و ظلم های منطقه برشمرد.

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *