اسلایدر 07 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اشتغال مهمترین چالش پیشروی جوانان است/جشن رویداد جوانی در ورزقان برگزار می‌شود

آوای ورزقان: اشتغال مهمترین چالش پیشروی جوانان است/جشن رویداد جوانی در ورزقان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، علی وفادار ظهر امروز چهارشنبه در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ورزقان با اشاره به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور پر شورمردم در انتخابات پیش رو سرنوشت کشور را رقم خواهد زد و حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند تحولی بزرگ در کشور ایجاد نماید.

وی با تاکید بر اینکه بخش بزرگی از جمعیت کشور را قشر جوان تشکیل می‌دهد گفت: نسل جوان آماده کار و تلاش و توسعه کشور در تمامی زمینه‌ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و غیره است و می بایست از این ظرفیت بالقوه استفاده گردد که در غیر این صورت توان و انرژی جوان در جاهای دیگر صرف خواهد شد.

فرماندار ورزقان هماهنگی و همکاری بخش دولتی با بخش خصوصی و خیرین را در زمینه حل معضلات پیش روی جوانان را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: اشتغال مهمترین چالش پیشروی جوانان است که عواقبی چون ازدواج دیر هنگام، کاهش تعداد فرزندآوری و بسیاری از معضلات دیگر را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ورزقان در زمینه آسیب‌های اجتماعی از وضعیت مطلوبی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان برخوردار است تشویق جوانان به کارآفرینی را یکی از بهترین راه های حل مشکل بیکاری جوانان برشمرد.

وفادار برگزاری جشن رویداد جوانی را در ۱۹ بهمن ماه امسال فرصت خوبی برای جوانان به ویژه رأی اولی ها دانست و افزود: این برنامه به قشر جوان جامعه کمک می کند تا بهتر بتوانند نقش سیاسی خود در آینده کشور را درک نمایند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان نیز در این جلسه از برگزاری جشن رویداد جوانی با هدف افزایش حس مشارکت پذیری و ایجاد پویایی و نشاط در بین جوانان خبر داد و اظهار کرد: این همایش بایستی با حضور پرشور جوانان و با ظرفیت حداکثری برگزار گردد.

منصور حضرتیان ازدواج و تشکیل خانواده را برای به آرامش رسیدن نسل جوان یک ضرورت برشمرد و مشکلات اقتصادی، اشتغال و مسکن را از جمله مشکلات پیش روی جوانان در زمینه تشکل خانواده عنوان کرد.

برای مشاهده تصاویر جلسه کلیک کنید

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *