استانی 12 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

متعجبم که تبریز با این امکانات یک سالن ورزشی با کف استاندارد ندارد

آوای ورزقان:متعجبم که تبریز با این امکانات یک سالن ورزشی با کف استاندارد ندارد

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج؛پس از صعود تیم والیبال شهرداری تبریز به صدر جدول گروه “الف” لیگ برتر و آمادگی خوب بازیکنان این تیم که روز به روز بهتر شده‌اند با “محمد حسین نجاتی” دستیار و مربی بدنساز تیم شهرداری تبریز گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

“محمد حسین نجاتی” در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج، ابتدا در مورد بازگشتش به شهر تبریز و تیم شهرداری تبریز اظهار داشت: حدود ۷ سالی بود که با من صحبت می‌کردند تا به تبریز بیایم. در این مدت ۶ سال در عراق کار می‌کردم و از لحاظ امکانات رفاهی نیز شرایط خوبی داشتم. پس از اینکه آقای غیاثی که از دوستان صمیمی من هستند و گفتند که این تیم امسال شرایط سخت و خاصی دارد و به کمک شما نیاز داریم و از این بابت که والیبالم را در تبریز به پایان برده بودم و دوستان زیادی از جمله غیاثی و بناکار که از دوستان دوران جوانی من بودند، در تبریز داشتم؛ خودخواهی می‌شد اگر نمی‌آمدم.

وی اضافه کرد: از اینکه به تبریز بازگشتم واقعا خوشحالم. البته باید بگویم که به همراه شهرداری، ۳ پیشنهاد خوب دیگر از تیم‌های تهرانی داشتم که ترجیح دادم برای سال‌های اول مربیگری‌ام در تیمی باشم که احساس راحتی کنم، به همین دلایل شهرداری تبریز را انتخاب کردم.

نجاتی شرایط بدنی بازیکنان شهرداری تبریز را بسیار عالی توصیف کرده و افزود: ۲ ماه قبل از اینکه به این تیم بیایم در بالاترین  و مدرن ترین کلاس بدنسازی شرکت کردم و میدانستم که این کلاس خیلی به من کمک خواهد کرد. خوشبختانه همینطور هم شد و تیم شهرداری تبریز الان یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ را از لحاظ آمادگی بدنی دارد و مسلما در حال حاضر هیچ تیمی شرایط بدنی شهرداری را در لیگ ندارد.

مربی بدنساز تیم شهرداری تبریز در رابطه با کارهای بدنسازی که روی بازیکنان تیم شهرداری صورت گرفته است و بازیکنان به این مرز آمادگی رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: ابتدا باید از تغییرات بدنی بازیکنانم نام ببرم، میکائیل تاجر را باید بگویم که در ابتدا کمبود وزن داشت و الان ۹ کیلو وزنش بیشتر شده و این مشکل را ندارد، یا سایر بازیکنان جوانمان که با کاهش یا افزایش دادن وزنشان توانسته‌ایم به شرایط ایده آل‌شان برسانیم.

وی افزود: به عنوان مثال اگر بخواهم از لحاظ آمادگی بدنی، بازیکنان تیم را ارزیابی کنم، بهبودی شاید همین الان پاسور اول ایران نباشد قطعا دومی است یا مصطفی وند که به نظرم با توجه به شرایط بدنی امروزش باید فیکس تیم ملی باشد و همینطور صنوبری که یکی از بهترین‌های لیگ بوده و مطمئن باشید به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

این مربی در خصوص برنامه‌های بدنسازی تیم ادمه داد: ما هفته ای ۶، ۷ بار وزنه می‌زنیم که این خیلی خوب است، ولی با این وجود بازهم از این به بعد برنامه بدنسازی ما تغییر پیدا خواهد کرد و برنامه جدیدی را از امروز اجرا خواهیم کرد که در جاهای دیگر حتی مشابه آن را نمی‌توانید پیدا کنید.

نجاتی در مورد این سوال که آیا حقیقت دارد مرحوم حسین معدنی در فصل گذشته از وی مشاوره می‌گرفت، اظهار داشت: مرحوم معدنی از همان روز اولی که می‌خواستند تیم شهرداری را ببندند با من مشورت کردند و در طول فصل نیز بیشتر مواقع که تیم شهرداری با مشکلات روبرو بود، از نزدیک مشکلات تیم را به من می‌گفتند و می‌پرسیدند که چه کار باید بکنم، من هم با شناختی که از بناکار و تبریز داشتم و در حدی که می‌توانستم راهنمایی می کردم.

وی همچنین با اشاره به اینکه اگر اتفاق خاصی نیافتد شهرداری جزو مدعیان لیگ است، تاکید کرد: همین الان ۵ نفر از بازیکنان ما با مصدومیت روبرو شده‌اند. بهرام فرید و سعید مصطفی وند که از ناحیه زانو آسیب دیده است. وسط فصل است و این اتفاقات می‌افتد، سال گذشته نیز نادی در میان فصل رباط صلیبی پاره کرد و ادامه مسابقات را از دست داد که این موضوع به ضرر تیمش تمام شد.

محمد حسین نجاتی علت مصدومیت بازیکنان تیمش را کف سالن شهید اقدمی دانست و گفت: متاسفانه همه سالن‌های ورزشی شهر تبریز کف استاندارد ندارند و این برای من خیلی عجیب است که استانی که انقدر از لحاظ صنعتی بالاست و تیم‌های ورزشی زیادی هم دارد، یک سالن با کف استاندارد ندارد.

وی همچنین در مقایسه هزینه‌های شهرداری تبریز با میزان خراسان و پیکان تهران برای جذب بازیکنان اظهار کرد: شهرداری تبریز بر خلاف دو تیم دیگر بازیکنان خوبی با مبالغ پایین گرفته است. در این تیم‌ها بازیکنانی هستند و مبالغی گرفته‌اند که اصلا حتی یک بازیکن ما هم چنین پولی نگرفته است.

نجاتی افزود: بازیکنان شهرداری علارغم اینکه نسبت به تیم‌های دیگر با مبلغ کمی جذب تیم شده‌اند اما در عین حال از لحاظ کیفی نسبت به بازیکنان سایر تیم‌ها در سطح بالاتری قرار دارند. بازیکنانی که الان در تیم ما فیکس بازی می‌کنند مبالغی گرفته اند که این مبالغ را بازیکنان دسته یک می‌گیرند. در کل باید بگویم که بازیکنان ما خیلی معمولی پول گرفته اند.

مربی بدنساز و دستیار بناکار در پایان از اعتماد بازیکنان تیم شهرداری تبریز به خودش تشکر کرده و گفت: من صادقانه جلو آمدم و آن‌ها نیز به من اعتماد کردند که این اعتماد کار ما را خیلی راحت کرده است. شاید همین الان که بازیکنان خیلی خسته هستند بگویم که وزنه بزنند، این کار را می‌کنند. همچنین از همکارانم هم تشکر می‌کنم آقایان بناکار، باقرزاده، غیاثی و از آقای تاجری که استاد بنده بودند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *