اسلایدر 27 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مردم افراد ارجح‌تر را در انتخابات، انتخاب کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان، با توجه به اینکه زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شروع شده است، آیت الله شیخ جواد حاجی زاده کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در همین راستا با حضور در مسجد جامع ورزقان بعد از اقامه نماز ظهر در جمع اهالی شهرستان ورزقان به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با شاره به زلزله سال ۹۱ و تخریب مسجد جامع ورزقان اظهار داشت: به لطف خداوند اکنون مسجد جامع ورزقان به یکی از با شکوه ترین مساجد منطقه تبدیل شده است پس نباید هرگز مساجد را خالی گذاشت چون مساجد سنگر و نماز جماعت سلاحی بسیار مهم است.

این کاندیدای نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نظام اسلامی بستر را برای امنیت، توسعه، عدالت، برابری، رعایت عفاف و حجاب فراهم کرده که باید قدر این فرصت را دانست و از آن بهترین استفاده را کرد.

وی وصیت نامه الهی  سیاسی امام خمینی(ره) را یک نقشه و راه مشخص برای ادامه حیات انقلاب برشمرد و اظهار داشت: طبق سفارش امام راحل این انقلاب و نظام که بسیار گرانبهاست نباید به دست نا اهلان بیافتد.

امام جمعه اهر با تاکید بر اینکه اوامر و نواهی خداوند برای هدایت و سعادت بشری است، گفت: همانگون که مقام معظم رهبری برای حفظ نظام تلاش کرده اند همگان باید در این خصوص تلاش نمایند.

وی انتخابات را یکی از راه‌های تداوم نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: دشمن چشم به این انتخابات و حضور مردم دوخته و سعی در کم رنگ کردن حضور مردم دارند غافل از اینکه ملت ایران انقلاب کرده، هشت سال دفاع کرده، در مقابل تمامی تحریم‌ها ایستاده، و در ۲۲ بهمن امسال نیز آزمون خود را پس داده طبق فرموده رهبرش عمل خواهد کرد و اجازه نفوذ به دشمن نخواهد داد.

آیت الله حاجی زاده دو وظیفه ملت از دیدگاه رهبری را حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح برشمرد و اظهار داشت: درست است که شورای نگهبان با زحمات فراوان اجازه ورود افراد بد خواه نظام نداده ولی باید مراقب بود و افراد ارجح‌تر را انتخاب کرد.

وی با تاکید بر انتخاب کاندیدای اصلح با معیارهای مشخص شده از سوی امام راحل و رهبر انقلاب، افزود: اگر خود فرد توانایی تشخیص را نداشته و یا نتواند به علت عدم شناخت کافی فرد اصلح را تشخیص دهد می بایست یا با افراد آگاه مشورت کند و یا با توجه به راهکار ارائه شده از سوی رهبری بر اساس لیست‌های منتشره از سوی معتمدین نظام رأی دهند.

امام جمعه اهر در پایان خواستار انتخاب افرادی شد که برای رهبری کمک باشند تا دردسر و زیر بیرق ولایت باشند تا زیر ابای بیگانگان.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *