بازنشری 02 اسفند 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

وحدت قابل قبولی بین اصولگرایان ایجاد شده است/ مردم بینش سیاسی دارند و تخریب ها در انتخابات اثرگذار نیست

به گزارش آوای ورزقان، رضا علیزاده نامزد مورد حمایت اصولگرایان استان در حوزه انتخابیه ورزقان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج، در مورد هدف از شرکت دوباره در انتخابات، اظهار داشت: با مردم پیوند عمیق عاطفی دارم و واقعا در گردن خود، تکلیف شرعی دیدم که دوباره برای خدمت به مردم شهرم، وارد عرصه انتخابات شوم.

وی در تحلیل خود از مجلس آینده، این دوره را مجلسی اصولگرا دانست و افزود: آنچه محقق خواهد شد، اراده و تصمیم ملت است. به حد کافی  تمامی طیف ها و گروه های سیاسی، لیست های خود را معرفی کرده اند، امیدوارم، ترکیبی در مجلس تشکیل شود که در جهت حفظ پایه های نظام و شکوفایی ایران اسلامی تلاش کند.

علیزاده وضیعت انسجام اصولگرایی را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد:  روی هم رفته، اتحاد قابل قبولی بین اصولگرایان سراسر کشور به وجود آمده است. با توجه مذاکرات، سختی ها و درگیری های مقتضی، وحدت در این جناح حاکم شد.

نامزد اصولگرای ورزقان با اشاره به تخریب اصولگرایان و شورای نگهبان توسط جناح مقابل، گفت: تخریب اصولا درست نیست، لکن مردم به این درجه از بینش سیاسی و اجتماعی رسیده اند که تشخیص دهند هر گونه تخریب در حرکت های انتخاباتی اثرگذار نیست.

وی در پایان به اولویت های انتخاباتی خود برای ورزقان پرداخت و اظهار داشت: برخی جریانات باعث ایجاد تفرقه، شکاف و سلب آرامش روحی جامعه شده و این مسائل در بخش های توسعه پذیر شهرستان ورزقان اثر گذاشته است؛ لذا هدفم در مرحله اول، کمک برای وحدت و بازگشت آرامش جامعه است. در مرحله دیگر از پتانسیل های موجود برای مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و رفاهی استفاده میکنم.

گفتنی است رضا علیزاده نماینده سابق ورزقان در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، از طرف شورای عالی اصولگرایی، به عنوان نامزد مورد حمایت این شورای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *