استانی 06 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

انتشار تصاویر عباس‌زاده با کودکان بی‌سرپرست کار غلطی بود/ به اطرافیان وی تذکر دادم عکس‌ها را بردارند

به گزارش آوای ورزقان، محسن ارشدزاده در گفت‌وگو با آناج در واکنش به حضور یکی از کاندیداهای اصلاح طلب در مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و پخش این تصاویر در فضای مجازی، اظهار داشت: معمولا در ایام عید اشخاص زیادی برای دیدار کودکان به مراکز نگهداری می‌روند و ما خواستار حضور مسئولین در کنار این کودکان بی‌سرپرست هستیم.

وی ادامه داد: حجت الاسلام عباس‌زاده نیز همچون سایر افراد در مرکز نگهداری حضور یافتند اما از نظر بنده انتشار تصاویر در فضای مجازی کار صحیحی نبود و من به اطرافیان وی تذکر دادم عکس‌ها را بردارند.

رئیس سازمان بهزیستی استان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برداشتن عکس‌ها بعد از انتشار و بازتاب فراوان مشکل را حل می‌کند یا خیر، ابراز کرد: ما از وی دعوت نکرده بودیم و نمی‌دانستیم قرار است تصاویر این کودکان منتشر شود؛ بنده با شخص آقای عباس زاده صحبتی نکردم اما تذکرات لازم را به اطرافیانشان دادم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این کاندیدا همیشه در مراکز نگهداری حضور می‌یابد و اقدام او تبلیغاتی بوده است، بیان داشت: بالاخره تعابیر مختلفی از حضور وی در مرکز نگهداری می‌شود و ما هم نمی‌توانستیم مانع شویم چراکه درب خانه به روی همگان باز است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *