اسلایدر 31 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

نشست منطقه‌ای رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در ورزقان برگزار شد+ تصاویر

آوای ورزقان: نشست منطقه‌ای رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در ورزقان برگزار شد+ تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، صبح امروز سه شنبه نشست رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای منطقه ۲ با حضور معاونین و رؤسای اداره کل فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

معاون آموزش و پژوهش اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در این جلسه با تاکید بر توزیع مناسب امکانات آموزشی در کلیه مراکز به یک میزان اظهار داشت: ساماندهی مربیان مراکز آموزش و بهبود کیفیت آموزش مربیان از اولویت‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای استان است.

وی حذف آموزش‌های موازی با آموزشگاه‌های آزاد در جهت حمایت از بخشش خصوصی و ایجاد و راه‌اندازی آموزشگاه‌ها به صورت تعاونی را خواستار شد.

وکالتی تصریح کرد: گسترش آموزشگاه‌های آزاد از اولویت‌های مهم و اساسی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در چهارچوب قوانین و استانداردها است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ورزقان نیز در این جلسه اظهار داشت: این نشست اولین جلسه رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای منطقه ۲ با حضور معاونین و رؤسای اداره کل است که در شهرستان ورزقان از بدو تاسیس این مرکز فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

ابوالفضل آتمیانلو تعمیر و سرویس کاری ساختمان‌های مرکز، کمبود امکانات آموزشی، ساماندهی خطوط تلفن مرکز، نبود اینترنت در کارگاه‌ها، کمبود نیروزی انسانی برای امور اداری و خدماتی مرکز، ساماندهی مرکز خود اشتغالی خاروانا به لحاط نیروی انسانی و یا واگذاری به نهادی دیگر، کمبود مربیان آموزشی و ساماندهی مربیان برخی رشته‌ها، تجهیز کارگاه‌های معدن، پرورش زنبور عسل و نجاری، برگزاری کلاس‌های کارگاه معدن به صورت دو شیفته با توجه به درخواست‌های مکرر و افزایش رشته‌ آموزشگاه‌های آزاد را از جمله نیازمندی‌های مرکز ورزقان برشمرد و خواستار مساعدت لازم برای رفع نواقص موجود مرکز شد.

DSCF3991 DSCF3992 DSCF3993 DSCF3979  DSCF3986 DSCF3987 DSCF3988

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *