بازنشری 10 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تراکتورسازی ۴ – ۲ ملوان؛ تراکتور در خانه قو را به ۴ سیخ کشید/ روز پرفروغ حاتمی و سربازانِ ژنرال

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، تراکتورسازی در بیست و هشتمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در دیداری خانگی مقابل ملوان بندرانزلی به یک برد پرگل دست یافته و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ مهمانش ملوان را با شکست بدرقه کند.

سرخ پوشان فوتبال تبریز که در این بازی به دنبال جبران ناکامی خود در دو بازی قبلی بودند، مقتدارنه ظاهر شده و با ۴ گل از سد مهمان قعر جدولی خود گذشتند.

در این بازی که همزمان با سایر دیدارهای این هفته از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار شد، ابتدا فرزاد حاتمی در دقیقه ۸ با پاس بختیار رحمانی دروازه ملوان را فرو ریخت تا تراکتورسازی خیلی زود پیش بیافتد.

این گل دو دقیقه بیشتر دوام نداشت و  ملوان توسط رضا درویشی دروازه تراکتورسازی را باز کرده و کار را به تساوی کشاند.

در ادامه درحالی که می‌رفت نیمه نخست با تساوی به پایان برسد، بازهم این فرزاد حاتمی بود که در دقیقه ۴۵ یک بار دیگر برای تراکتورسازی موفق به گلزنی شد تا با این گل، نتیجه ۲ بر یک شده و شاگردان قلعه نویی با برتری به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم بازهم این تراکتورسازی بود که کار را طوفانی آغاز کرد و به دو گل دیگر دست یافت تا حساب کار را ۴ بر یک کند.

ابتدا سروش رفیعی در دقیقه ۵۵ با پاس عمقی فرزاد حاتمی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با تو سر توپ فوق العاده خود، مدافع و دروازه‌بان حریف را از پیش رو برداشته و دروازه خالی را باز کرد تا حساب کار ۳ بر یک شود.

در دقیقه ۶۱ بازهم سروش رفیعی در متن گلزنی تراکتورسازان قرار گرفت و پاس دیدنی این بازیکن بختیار رحمانی را روانه دروازه ملوان کرد و این بازیکن نیز پس از طی حدود ۲۰ متر در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف به ۳ گل افزایش یافته و خیال قلعه نویی و تراکتورسازان را از پیروزی در این بازی راحت کرد.

شاگردان احمدزاده که چیزی برای از دست دادن نداشتند به حملات خود افزوده و در دقیقه ۶۷ توسط محمد حسین کنعانی زادگان یکی از گل‌های خورده را جبران کردند تا نتیجه به ۴ بر ۲ تغییر پیدا کند.

پس از این گل تلاش دو تیم برای افزایش شمار گل‌هایشان ثمری نداشت و این دیدار با همان نتیجه ۴ بر ۲ به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

با این نتیجه تراکتورسازی ۴۵ امتیازی شده و جایگاه خود را در رده چهارم تثبیت کرد. ملوان نیز با ۲۴ امتیاز بدون تغییر در رده سیزدهم قرار گرفت.

قضاوت این دیدار را تورج حق وردی بر عهده داشت که وی در طول بازی تنها یک بار دست به جیب شده و به مهدی کیانی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، کارلوس کاردوسو، سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی (آگوستو سزار)، بختیار رحمانی (ایوب کلانتری) و فرزاد حاتمی (خالد شفیعی).

سرمربی: امیر قلعه نویی

ملوان بندرانزلی: محمدرضا قویدل، محمدحسین کنعانی، عزت الله پورقاز، عزیز معبودی (حامد نورمحمدی)، حسین ماهینی، مازیار زارع، محمد آبشک، سعید یوسف زاده، صادق محرمی (حسین مجلی)، رضا درویشی و سید جلال رافخایی (محمد رضی‌پور).

سرمربی: محمد احمدزاده

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *