استانی 15 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حق با آقای هاشمی است!

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج؛پس از پخش مستند دهم توسط رسانه ملی و یادآوری وقایع فتنه ۸۸، آقای هاشمی در اظهاراتی مدعی شد که صداوسیما علائم تفرقه پخش می کند. وی مدعی شد اختلاف نظر اگر در حد بحث بماند، مفید است اما اگر به عمل و کار فیزیکی منجر شود و از حد تجاوز کند، به تهمت و دروغ و درگیری تبدیل می‌شود. البته ایشان حق دارند.

وقتی پس از ۵ سال از فتنه آمریکایی-اسراییلی ۸۸،  رسانه ملی بازهم در تشخیص اصل و فرع مسئله  دچار خطا شده، و یکی از عاملان تحریک عموم را مناظرات خارج از عرف احمدی نژاد معرفی کرده و حتی برای یک لحظه تصویر دعوت عفت مرعشی همسر آقای هاشمی برای ریختن به خیابان ها را نشان نداده و یا حضور فائزه هاشمی در خیابان ها و تحریک معترضان به اغتشاش را معرفی نکرده و یا نقش پررنگ امنیتی و اقتصادی مهدی هاشمی در فتنه ۸۸ را جلوه ندهد،  اشخاصی مثل  آقای هاشمی حق دارند که مدعی مستند پخش شده باشند.

این قاعده ی عالم است که کوتاه آمدن و اغماض کردن، تهمت تفرقه انگیزی را نیز بدنبال داشته باشد. البته نقد اصلی نه بر وارونه جلوه دادن وقایع توسط آقای هاشمی، بلکه بر سطحی و فرعی بودن  روشنگری صداوسیماست. چندی پیش محسن رضایی نیز در برنامه شبکه ۳ بجای تبیین پشت پرده های فتنه بازهم بر یکسان بودن اقدامات خارج از عرف احمدی نژاد و فتنه ایجاد شده تاکید کرد. پر واضح است که روشنگری و تبیین فتنه ۸۸  در تسویه حساب سیاسی خلاصه شده و یا دست هایی برای تطهیر عملکرد فتنه گران آماده شده اند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *