بازنشری 14 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با حذف الهلال پاسخ دندان شکنی به سعودی‌ها می‌دهیم/ واکنش به هجوم هواداران استقلال به صفحه اجتماعی قلعه‌نویی

به گزارش آوای ورزقان، بیاض پورممی در گفتگو با آناج در خصوص بازی تیمش با الهلال عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با اینکه بازی فردا با الهلال برای ما تشریفاتی است ولی این دیدار را یک بازی ملی و مهم می‌دانم. ما با باتمام قوا مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت تا انشالله مثل بازی دور رفت پیروز شویم و مهمتر از آن با حذف الهلال پاسخ دندان شکنی به کارشکنی سعودی‌ها بدهیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر بچه‌ها زیر نظر کادرفنی تمرینات خوبی را برگزار کرده‌اند و از لحاظ بدنی مشکلی ندارند و برای دیدار فردا کاملا آماده هستند.

مربی بدنساز تراکتورسازی در واکنش به این پرسش که دوست دارد در مرحله بعدی با کدام تیم روبرو شوند، اذعان داشت: برای ما فرقی نمی‌کند حریف‌مان در مرحله بعدی چه تیمی باشد چون ما کار خود را انجام می‌دهیم و برای موفقیت تیم بزرگ تراکتورسازی تلاش می‌کنیم.

وی متذکر شد: با این وجود اگر با الاتحاد عربستان بیافتیم بازهم امتیاز میزبانی را از دست خواهیم داد که برای این مرحله نیز برنامه ریزی کرده‌ایم.

پورممی تصریح کرد: ما فکر همه چیز را کرده‌ایم. البته دوست داشتیم در همه بازی‌های خانگی در کشور خودمان بازی کنیم و از شرایط میزبانی استفاده ببریم ولی به لطف خدا پیروز خواهیم شد چون هیچ وقت به شکست فکر نمی‌کنیم.

تراکتورسازان پس از مصاف با الهلال به فاصله چند روز یک بازی دشوار دیگر در رقابت‌های لیگ برتر برگزار خواهند کرد و این درحالی است که استقلال، حریف آنها با فاصله زمانی مناسب از آخرین بازی خود به خوبی برای بازی با تراکتورسازی آماده خواهد شد، پورممی در این رابطه نیز گفت: ای کاش فدراسیون فکر تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات را می‌کرد. خستگی سفر و فشردگی بازی‌ها از سویی و از سوی دیگر، تغییرات آب و هوا تاثیر مستقیم بر روی سیستم فیزیولوژیکی بازیکنان می‌گذارد ولی با این شرایط نابرابر نیز معتقدم یک تیم حرفه‌ای باید حرفه‌ای فکر کند.

وی اضافه کرد: بچه‌های ما از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و با کادرفنی و کادر پزشکی قوی که داریم، می‌توانند از عهده این دو بازی به خوبی برآیند. همچنین ما در بازی‌های اخیر در مقابل تیم‌های صدر جدول نتایج خوبی گرفته‌ایم و امیدواریم استقلال را هم شکست دهیم.

عضو کادرفنی تراکتورسازان درباره هجوم هواداران استقلال به صفحه سرمربی تراکتورسازی و التماس آنها برای شکست در بازی پیش رو، عنوان کرد: این کارها خیلی بچه گانه است و از کوتاه فکری ناشی می‌شود. آنها سعی می‌کنند جو را به گونه‌ای جلوه دهند تا هواداران ما به استادیوم نیایند. این حرف‌ها در فوتبال دیگر خریدار ندارد و توسط دشمنان تراکتورسازی طراحی شده است تا همه چیز را تحت تاثیر قرار دهند. ما برای سهمیه می‌جنگیم و برای کسب آن باید استقلال را شکست دهیم.

پورممی در خاتمه تأکید کرد: تمام فکر و ذکر امیرخان موفقیت تیم تراکتورسازی و خوشحالی مردم آذربایجان است و انشالله جواب این افراد را با یک بازی خوب و جوانمردانه خواهیم داد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *