سراسری 18 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسئولان فدراسیون فوتبال “کی‌روش” را توجیه کنند/جرم دوم پولادی عدم معرفی خود به نظام وظیفه است

آوای ورزقان:مسئولان فدراسیون فوتبال "کی‌روش" را توجیه کنند/جرم دوم پولادی عدم معرفی خود به نظام وظیفه است

به گزارش آوای ورزقان،سردار کمالی معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت وگو با دانا در خصوص صحبت های کی روش مبنی بر اینکه هنوز چیزی درباره محرومیت پولادی از بازی در تیم ملی به دست ما نرسیده است اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید آقای کی روش را توجیه کنند؛ ایشان فکر می کند که این بازیکنان تازه به سن سربازی رسیده اند در صورتی که به این شکل نیست.

وی در ادامه گفت: بازیکنان سرباز که در حال حاضر در تیم هایی مانند تراکتور، ملوان و … بازی می کنند می توانند به راحتی در تیم ملی هم بازی کنند؛اما قضیه بازیکنانی که مشکل سربازی دارند فرق می کند، این بازیکنان مرتکب تخلف شده اند و کارتهایشان هم باطل شده است.

سردار کمالی خاطرنشان کرد: جرم دیگر پولادی به غیر از جعل کارت پایان خدمت این است که او اصلا برای معرفی به نظام وظیفه هم نیامده است و به نظر ما این حرکت یک نوع بی احترامی به قانون است.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بنده فکر می کنم که اگر آقای کی روش درست توجیه شوند قطعا قبول خواهد کرد که پولادی حق حضور در تیم ملی را ندارد،کی روش نباید از ما انتظار داشته باشد کسانی را ببخشیم که جرم  بزرگی را مرتکب شده اند و دارای پرونده در قوه قضائیه هستند.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *