بازنشری 13 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رضا علیزاده نماینده معین مردم اهر و هریس در مجلس دهم انتخاب می‌شود/هفته آینده زمان تشکیل مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی

آوای ورزقان: رضا علیزاده نماینده معین مردم اهر و هریس در مجلس دهم انتخاب می‌شود/هفته آینده زمان تشکیل مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی

به گزارش آوای ورزقان، رضا علیزاده در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ترکیب هیئت‌رئیسه دائم مجلس دهم، اظهار داشت: ترکیب اعضای هیئت‌رئیسه دائم مجلس دهم را بهترین‌ها تشکیل می‌دهند و به دلیل اینکه دوره دهم، مجلسی پویاست، قطعاً فعالیت و دقت عمل را افزایش داده و حالت تک‌قطبی نخواهد داشت، از طرفی خروجی‌های مجلس دهم نیز برای مردم و کشور پربار و مفید خواهد بود.

وی مهم‌ترین اولویت‌های مجلس دهم را اقتصاد، سیاست و فرهنگ عنوان کرد و افزود: بیشتر از همه بهبود مسائل معیشتی و اقتصادی ازجمله ضروریات و اولویت‌های اساسی هم مجلس دهم و هم کشور به شمار می‌رود.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس دهم، با اشاره به اینکه بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی بایستی بر مبنای اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی برنامه‌ریزی شود، گفت: در مسائل سیاسی به‌ویژه مسائل سیاست کلان و سیاست خارجه نیاز به‌دقت بیشتری است که خط‌مشی کلی این نوع سیاست‌ها را مقام معظم رهبری را ترسیم کرده‌اند.

وی ادامه داد: سیاست کلان و سیاست خارجه، آیین‌نامه جاری، دستورالعمل‌ها و قوانین را مجلس دهم بر طبق سیاست‌های کلی نظام به‌پیش ببرد و در حوزه فرهنگ بایستی بیشتر کار کنیم چراکه این مسئله جدای از سیاست و اقتصاد نیست.

علیزاده تصریح کرد: هفته آینده کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف شده و اعضای کمیسیون‌ها مشخص خواهد شد.

وی اضافه کرد: نمایندگان آذربایجان شرقی با تشکیل مجمع و انتخاب هیئت‌رئیسه با وحدت و انسجام مسائل و مشکلات استان را پیگیری خواهند کرد که به‌احتمال‌زیاد در هفته آینده مجمع نمایندگان تشکیل می‌شود.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس دهم، با اشاره به ابطال انتخابات در حوزه انتخابیه اهر و هریس، گفت: به بنده پیشنهاد شده تا به‌عنوان نماینده معین مردم حوزه اهر و هریس در مجلس پیگیر امورات و مسائل این شهرستان‌ها باشم، از هم‌اکنون اعلام آمادگی کرده‌ام تا در خدمت مردم این حوزه نیز باشم و اگر مجمع نمایندگان تشکیل شود، احتمالاً بنده به‌عنوان نماینده معین انتخاب می‌شوم.

وی با ابراز تأسف از اینکه انتخابات مرحله دوم حوزه اهر و هریس ابطال اعلام‌شده است، بیان داشت: شهرستان‌های اهر و هریس و ورزقان از یک دیار ارسباران و جمعیتی وفادار هستند که خدمت به آنها آرزوی هر فردی است و امیدواریم سال آینده نماینده‌ای که خواست مردم و منتخب در انتخاباتی سالم تعیین شود.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: در طول یک سالی که حوزه انتخابیه اهر و هریس بدون نماینده می‌ماند، اعضای مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی به‌ویژه بنده بر خود وظیفه می‌دانم تمام تلاش خود را به‌کار گیریم تا به مردم شهرستان‌های اهر و هریس خدمتگزاری کنم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *