استانی 18 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

احداث بیمارستان ناجا در تبریز آرزویی دیرین بود/ دولت زحمت کاهش بودجه عمرانی نیروی انتظامی را کشیده است!

به گزارش آوای ورزقان به نقل ازآناج سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم افتتاح بیمارستان الغدیر ناجا در تبریز با تاکید بر اینکه میدان جهاد همین میدان خدمت به مردم است، اظهار کرد: اهتمام به درمان و سلامت مردم یکی از اعمال صالح است.

وی با بیان اینکه احداث بیمارستان ناجا در تبریز آرزویی دیرین بود، اعلام کرد: این بیمارستان جهت ارایه خدمات و ارتقا سلامت کارکنان نیروی انتظامی احداث شده است و مبنایی برای خدمات دهی به مردم است.

وی تاکید کرد: باید برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت، برای خدمتی خالصانه به مردم گام برداریم و به فکر رفاه مردم باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور همچنین با اشاره به فرموده امام خمینی (ه) که فرموده اند” زهد آن نیست که دنیا را از زندگی خود بیرون کنیم بلکه ان است که دنیا را از دل بیرون کنیم” گفت: نباید به بهانه زهد، از مردم فاصله بگیریم و فرصت خدمت به مردم را از دست بدهیم و اهتمام به درمان و سلامت مردم یکی از اعمال صالح دررسیدن به سعادت دنیا و آخرت است.

۳۶۰ متوفی نیروی انتظامی در سال ۹۲

وی با اشاره به اهمیت سلامت نیروهای مسلح انتظامی اظهار کرد: باید تضمین سلامت نیروهای مسلح انتظامی یکی از اولویت ها باشد و ارتقا خدمات سلامت و درمان کارکنان نیروی انتظامی یکی از ضرورت هاست چرا که نیروهای انتظامی به دلیل استرس و فشار ناشی از شغل خود، دچار امراض گوناگون می شوند به طوری که از ۳۶۰ متوفی کارکنان نیروی انتظامی در سال گذشته، ۳۰۰ نفر به دلیل امراض فوت کردند و ۶۰ نفر نیز شهید شدند.

جان باختن ۲ تن از نیروهای مسلح نیروی انتظامی در سرما

احمدی مقدم افزود: گاهی شرایط شغلی برای نیروهای مسلح آنقدر سخت می شود که در حین ماموریت جان خود را از دست می دهند به عنوان مثال در یکی از ماموریت های نیروهای انتظامی برای مقابله با قاچاقچاین مشروب در قله حاج ابراهیم، دو نیروی مسلح به دلیل برف و بوران جان خود را از دست دادند و همچنین دو تن دیگر پای خود را از دست دادند.

وی به ضرورت رسیدگی به سلامت کارکنان نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: احداث بیمارستان هایی چون الغدیر برای خدمت رسانی و ارتقا سلامت کارکنان نیروی انتظامی فراهم شده است و از بهداری نیز برای احداث این بیمارستان ها ریالی نمی خواهیم و بهداری هزینه های خود را مدیریت کند و ما از آن حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در هیچ مراکز درمانی خود از کارکنانمان هزینه ای دریافت نمی کنیم، اعلام کرد: تبریز به عنوان شهری برخوردار از زیرساخت های توسعه است که دارای مسوولین فرهیخته و فهیم می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور همچنین در خصوص رعایت قانون گفت: ما به عنوان خدمتگذار قانون در برابر قانون گردنمان از مو نازک تر است و رعایت نکردن قانون عین نقض غرض است و ما در خدمت قانون و مقررات هستیم.

وی  با بیان اینکه اعتبارات عمرانی نیروی انتظامی محدود است، گفت: بیمارستان هایی چون الغدیر در کشور با همکاری و تعامل سازمان هایی چون شهرداری و استانداری و دیگر نهادها ایجاد شده است و این همکاری ها و منابع پولی نیست.

احمدی مقدم با تاکید بر اینکه البته نیروی انتظامی در خصوص بودجه عمرانی خود جهت رها شدن از وابستگی ها به بودجه دولت است، تصریح کرد: دولت خودش زحمت کاهش بودجه عمرانی نیروی انتظامی را کشیده است، با این حال علی رغم تمامی فشارها، دولت همواره پشتیبان نیروی انتظامی بوده و نیروی انتظامی با وجود تمامی محدودیت هاف نه تنها از پیشرفت عقب نماده بلکه با راهکارهای جدید در مسیر توسعه شتاب گرفته است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *