اسلایدر 12 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش کامل آوای ورزقان از راهپیمایی روز قدس

حمایت از قدس سیاست درستی بود که تحسین مخافان را بر انگیخت/ منافع مردم خط قرمز من است

به گزارش آوای ورزقان، رضا علیزاده در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان ورزقان با اشاره به اینکه سیاستی را که امام خمینی(ره) در قبال مسئله فلسطین به کار گرفتند رهبر معظم انقلاب بعد از ایشان ادامه دهنده همان سیاست بودند، اظهار داشت: امروز پس از گذشت سال‌ها حتی منتقدان این سیاست به اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین سیاست درستی بوده اعتراف می‌کنند.

وی افزود: شناخته شدن جمهوری اسلامی به عنوان جزیره ثبات و امنیت در دریای مواج و نا امن منطقه نشانگر صحیح بودن سیاست‌های جمهوری اسلامی در خصوص مسائل منطقه است.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همواره و در هر شرایطی تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستیم، خاطر نشان کرد: در عین حالی که از دولت حمایت می‌کنیم انتقادات سازنده‌ای نیز از برخی برنامه‌های دولت داریم.

وی گفت: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید در میدان عمل از سوی مسئولین کشور به نمایش گذاشته شود نه اینکه به مانند سال‌های گذشته در نصب بنرها و برگزاری همایش‌ها نمایان گردد.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از سیاست‌های دولت یازدهم در خصوص طرح‌های توسعه معدن مس سونگون ورزقان، تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید طرح‌های توسعه و ایجاد صنایع پایین دستی مس در ورزقان که موجب به وجود آمدن هزارن فرصت شغلی در استان می‌شد متوقف شده و بنده به عنوان نماینده مردم این شهرستان پیگیر حقوق مردم خواهم بود.

وی افزود: منافع مردم خط قرمز من است و برای دفاع از این منافع از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

 

غده سرطانی اسرائیل اگر مهار نشود دنیا را نابود می‌کند/ لازمه استحصال مس از ورزقان ایجاد صنایع پایین دستی در شهرستان است

سرپرست فرمانداری ورزقان نیز در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان ورزقان، ضمن تشکر از تمامی روزه‌دارانی که در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، اظهار داشت: اگر ناله و فریاد مظلومی در هرجایی از جهان شنیده شود و ما به آن پاسخ ندهیم طبق اعلام شرع مقدس اسلام مسلمان نخواهیم بود.

وی افزود: فرمایش امام خمینی(ره) مبنی براینکه اسرائیل غده سرطانی است از دیدگاه خاص این نشأت می‌گیرد؛ چون همانگونه که اگر غده سرطانی درمان نشود می‌تواند موجب مرگ آدمی گردد اگر اسرائیل هم از بین نرود می‌تواند باعث نابودی کره زمین گردد.

سرپرست فرمانداری ورزقان با تاکید بر اینکه اطلاق غده سرطانی به رژیم کودک کش صهیونیستی از سوی امام راحل(ره) بسیار منطقی بوده است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال حکومتی از نیل تا فرات با توسل به هر جنایتی است که در مقابل این دیدگاه باید احساس خطر کرد؛ چرا که تمامی سرزمین‌های مسلمانان  داخل در سرزمین مد نظر اسرائیل است.

وی با اشاره به بی توجهی‌های شرکت مس نسبت شهرستان، گفت: به عنوان فرماندار ورزقان همانگونه که وظیفه دارم تا شرایط کافی برای فعالیت مجتمع معدنی مس سونگون را فراهم کنم به همان اندازه و یا حتی بیشتر  وظیفه دارم تا از حقوق مردم شهرستان نسبت‌ به ثروت‌های که متعلق به آنان است دفاع کنم.

تقویمی خاطر نشان کرد: اگر بنا بر این است که از معدن مس سونگون ورزقان مس استخراج شود، لازمه دیگرش ایجاد صنایع پایین دستی مس در شهرستان ورزقان است.

وی با تاکید بر اینکه احداث کارخانه‌های ذوب و پالایش مس در شهرستان خواسته مردم شهرستان است، افزود: تحت هیچ شرایطی اجازه تضییع حقوق مردم شهرستان را نخواهیم داد.

سرپرست فرمانداری ورزقان کمک‌های مجتمع معدنی مس سونگون به ورزقان را قطره‌ای در مقابل دریایی دانست که باید انجام شود و تصریح کرد: اگر کارخانه‌های ذوب و پالایش و صنایع پایین دستی مس در شهرستان راه اندازی شود حداقل ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود که با استقرار این افراد در شهرستان علاوه بر توسعه شهر و افزایش جمعیت آن، مردم ورزقان به حق طبیعی خود از نعمت‌های الهی شهرستان دست ‌می‌یابند.

وی افزود: ورزقان جز محروم‌ترین شهرستان‌های استان است و این روا نیست که مردمان ورزقان با وجود برخورداری از نعمت‌هاب الهی نظیر معادن تحت پوشش کمیته امداد باشند.

برای مشاده تصاویر کلیک اینجا کنید

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *