استانی 18 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نبود خانه والیبال سرعت‌گیر پیشرفت هیات است/ قضاوت داوران استان در حساس‌ترین بازی‌های لیگ

به گزارش آوای ورزقان، فرج الله فرج اللهی در گفت‌وگو با آناج از آمادگی کامل این هیات برای اعزام تیم‌های پایه به مسابقات قهرمانی کشور خبر داده و اظهار داشت: تمامی تیم‌های پایه ما در دو گروه بانوان و آقایان تمرینات سختی را پشت سر می‌گذارند و قطع یقین در مسابقات قهرمانی کشور از حیثیت والیبال آذربایجان شرقی دفاع خواهند کرد.

وی افزود: کلاس‌های ترم تابستان در سطح تبریز دایر شده و آقایان هوشیار و شربت اوغلی به عنوان ناظران هیئت والیبال نظارت ویژه‌ای بر اجرای این کلاس‌ها دارند.

رئیس هیات والیبال آذربایجان شرقی اذعان کرد: طبق بخشنامه فدراسیون و وزارت ورزش تمامی فعالیت‌های ورزشی با داشتن کارت عضویت در فدراسیون والیبال انجام خواهد پذیرفت. والیبال تبریز طبق اعلام آمار هیات پزشکی ورزشی با دوازده هزار نفر ورزشکار سازمان یافته بعد از فوتبال بیشترین تعداد ورزشکار را به خود اختصاص داده است.

 

 

وی در مورد تیم والیبال شهرداری تبریز بیان داشت: خوشبختانه کادر فنی بومی این تیم مشغول بستن تیم هستند و امیدوارم مسئولان سازمان ورزش شهرداری تبریز هم تمام تمرکزشان را روی ماشین سازی نگذارند و به والیبال هم نگاه مهربانانه‌ای داشته باشند.

فرج الهی در مورد محل برگزاری مسابقات این فصل لیگ برتر والیبال گفت: من هم شنیده‌ام که سالن پورشریفی را آماده مسابقات لیگ برتر خواهند کرد اما من تاکنون هیچ اقدامی برای تعویض کفپوش و نور این سالن ندیده‌ام.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نبود خانه والیبال در تبریز از سرعت پیشرفت والیبال دوستان این استان کاسته است، ابراز داشت: امیدوارم بتوانیم با همکاری بخش خصوصی سالن نیمه ساخته میرداماد که به هیات والیبال اختصاص داده شده است را تکمیل کنیم.

رئیس هیات والیبال آذربایجان شرقی در مورد بخش آموزش و مربیان خاطرنشان ساخت: خوشبختانه بعد از تهران تنها استانی هستیم که مدرس بین المللی از خود آذربایجان‌شرقی در کلاس‌ها تدریس می‌کنند، بیشترین تعداد مربیان بین‌المللی را داریم و همیشه کلاس‌های بروز مربیگری را برگزار می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به قضاوت داوران استان در لیگ جهانی والیبال و تأکید بر این نکته که از نظر داوری اغناء هستم، اظهار داشت: داوران بین‌المللی ما علاوه بر قضاوت در لیگ جهانی، مهم‌ترین بازی‌های لیگ را هم سوت می‌زنند و باعث افتخار است که بیشترین و حساس‌ترین قضاوت‌ها را داوران استان ما قضاوت می‌کنند.

 

 

فرج الله فرج اللهی تأکید کرد: داشتن داوران در سطح بین المللی موجب شده است تا ما در برگزاری کلاس‌های حرفه‌ای والیبال نیز مشکلی از بابت مدرس نداشته باشیم.

وی در خصوص حضور سه والیبالیست آذربایجان شرقی در تیم ملی جوانان نیز عنوان کرد: مربیان استان آذربایجان شرقی با هفته‌ای سه جلسه تمرین این نفرات را به سطح تیم ملی رسانده‌اند که اگر خانه والیبال داشته باشیم قطع یقین نماینده بیشتری در تیم‌های ملی خواهیم داشت.

رئیس هیات والیبال آذربایجان شرقی در خاتمه از پایگاه خبری آناج به عنوان یکی از مراکز خبری که اخبار والیبال را به نحو احسن پوشش می‌دهد، تشکر کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *