استانی 24 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عده‌ای زحمات مسئولین استان را با یک مصاحبه از بین می‌برند/ در بدنه دولت افرادی هستند که نمی‌خواهند موفقیت کابینه را ببینند/ نرخ بیکاری را ۵٫۵ درصد کاهش دادیم!

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در نشست مشترک شوراهای برنامه ریزی استان‌های شمالغرب با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: ما بیکاری را در استان از ۱۲٫۸ به ۷٫۳ رساندیم و این کاهش نشان از همت جمعی بین مسئولین و کمک‌های ویژه بخش خصوصی دارد.

وی افزود: سال گذشته بودجه دولتی ۲۰۰ میلیارد تومان بود که با کمک بخش خصوصی پروژه هایی به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان اجرا کردیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هر روز از تریبون‌ها خبر منفی پخش می شود و این اخبار دست و بال سرمایه گذاران را سست می‌کند، ابراز کرد: خطاب به این اشخاص می‌گویم منافع ملی ما مشترک است پس در سال جاری دست از این کارها بردارید تا در جهت مسائل ملی پیش رویم.

وی اذعان داشت: اگر همدلی نباشد هر چه قدر هم تلاش کنیم با یک مصاحبه از بین خواهد رفت و سرمایه گذاران بر این امر حساس هستند.

نماینده دولت تدبیر و امید در استان یادآور شد: در آغاز دولت یازدهم ۴۶ هزار معتاد متجاهر در استان وجود داشت که امروز لقب استان بدون معتاد متجاهر را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در بدنه دولت افرادی هستند که نمی‌خواهند موفقیت دولت را ببینند، برای مثال در این ۳ سال بدنه وزارت خانه ها با دولت همراهی نداشتند و هر ماه به یک بهانه نگذاشته‌اند پروژه تبریز – بازرگان اجرایی شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *