بازنشری 28 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رکابزن ورزقانی مسافر المپیک ریو شد

به گزارش آوای ورزقان به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری متشکل از خسرو قمری، منوچهر روشن پور، اصغر خالقی، مصطفی چایچی، مهرداد صفرزاده و محمود وفایی پس از بررسی عملکرد رکابزنان دعوت شده به اردوی نهایی فهرست سه دوچرخه سوار تیم ملی را برای شرکت در المپیک ریودوژانیرو اعلام کرد قادر میزبانی، میرصمد پورسیدی و آروین معظمی گودرزی در المپیک ریو حضور خواهند داشت.

همچنین مهدی سهرابی نیز نفر رزرو است و اگر برای سه رکابزن دیگر ۷۲ ساعت قبل از رقابت در المپیک مصدومیتی پیش بیاید، سهرابی می‌تواند جایگزین آن دوچرخه‌سوار مصدوم شود.

از بین رکابزنان حاضر در المپیک ۲۰۱۶ ریو، یک نفر باید هم در بخش استقامت جاده و هم در تایم تریل انفرادی مسابقه بدهد.

همچنین از بین ۳ نفر انتخابی میرصمد پورسیدی و قادر میزبانی از تیم شهرداری تبریز و آروین معظمی گوردزی نیز عضو تیم پیشگامان کویر یزد است.

لازم به ذکر است میزبانی و پورسیدی که اصلیت تبریزی دارند تنها المپیکی‌های ورزش آذربایجان شرقی هستند و هرچند شهرام محمودی عضو تیم ملی والیبال هم متولد میانه است اما این بازیکن یک دقیقه نیز فعالیت در ورزش استان را در کارنامه خود ندارد و به طور قطع و یقین نمی‌توان گفت جزو ورزشکاران استان محسوب می‌شود یا خیر.

بدین ترتیب باید به این نکته اذعان کرد که ورزش دوچرخه سواری همچون چند سال گذشته ورزش اول آذربایجان شرقی است و به تنهایی جور ورزش این دیار را می‌کشد.

لازم به ذکر است صمد پورسیدی رکابزن تیم شهرداری تبریز اهل روستای گل آخور شهرستان ورزقان است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *