استانی 30 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

به کسی که معتاد متجاهر پیدا کند جایزه می‌دهم!/ کاری می‌کنم که فردای قیامت مورد مؤاخذه قرار نگیرم

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده سه شنبه شب در جلسه‌ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه احداث مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ تاثیر زیادی در کاهش تعداد معتادین متجاهر در سطح استان داشت، اظهار کرد: آرزوی قلبی من داشتن جامعه‌ای خالی از مواد مخدر است و برای رسیدن به این امر باید پیشگری از اعتیاد را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: برای تحقق این آرزو لازم است مطبوعات و صداوسیما بیش از گذشته به مقوله مبارزه بامواد مخدر ورود پیدا کنند و مباحث آگاه‌سازی و آموزشی در این راستا مطرح گردد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شهرداری تبریز باید هزینه‌های مرکز نگهداری ماده ۱۶ را تامین کند، ابراز کرد: ایجاد و تجهیز خوابگاه‌های بانوان معتاد، جذب کمک‌های بخش خصوصی و خیرین، رسیدگی بیشتر به معتادان بیمار پرخطر و ایجاد پارک های متعدد بانوان در تبریز و شهرستان ها باید عملی شود.

وی تاکید داشت: باز گرداندن معتادین به آغوش خانواده نه تنها یک وظیفه است بلکه اجر معنوی هم به دنبال دارد؛ لذا باید کاری کنیم که فردای قیامت مورد سئوال قرار نگیریم.

جبارزاده در پایان با اشاره به نبود یک معتاد متجاهر در سطح استان، تصریح کرد: بعد از ۳ سال تلاش اعضاء شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر ما آذربایجان‌شرقی را خالی از معتاد متجاهر کردیم و هرکسی یک نفر معتاد متجاهر پیدا کند به او جایزه می‌دهم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *