استانی 12 مرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س) در شهرستان خداآفرین برپا می‌شود/ ارائه خدمات رایگان به مردم در بیش از ۲۰ رشته تخصصی

به گزارش آوای ورزقان، محمد ایرجیان در گفت‌وگو با آناج با اشاره به برپا شدن بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س) در شهرک جانانلو شهرستان خداآفرین از تاریخ ۲۵‌ام مرداد ماه، اظهار داشت: این بیمارستان با هدف خدمت رسانی به قشر محروم جامعه با همکاری سپاه عاشورا و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مدت ۵ روز در حوزه‌های پزشکی مختلف به محرومین خدمت رسانی خواهد کرد.

وی افزود: بیمارستان صحرایی مذکور شامل بخش‌های تخصصی، فوق تخصصی، عمومی، دندانپزشکی، داروسازی، اتاق‌های عمل سیار، اورژانس، رادیولوژی، سونوگرافی، تست قلب، اکو، چشم پزشکی و تجویز عینک و … می‌باشد.

مسئول بسیج پزشکی استان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی خداآفرین در ۲۰ رشته تخصصی با همکاری بیش از ۵۰ پرسنل پزشکی به صورت رایگان ارائه خدمات خواهد نمود، ابراز کرد: هدف از پرپا کردن این بیمارستان شروع یک رزمایش علمی برای نیروی بسیجی و خدمت به محرومان می‌باشد که در آن اشخاص متعهد شاغل در سازمان‌های دولتی و غیردولتی توانایی‌های خود را نشان خواهند داد.

وی توضیح داد: از دیگر اهداف این عمل خداپسندانه انسجام نیروهای بسیجی در حوزه سلامت، فرهنگ‌سازی و ترویج روحیه ایثار و صدور پیام شرافت کادر پزشکی به عموم جامعه می‌باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخشی از سخنان خود به جوسازی برخی از رسانه‌ها علیه جامعه پزشکی اشاره کرد و اذعان داشت: بعضا به قصورات پزشکی به صورت عمدی یا از روی ناآگاهی بیش از حد متعارف پرداخت می‌گردد و این امر نگاه جامعه را نسبت به این کادر زحمت‌کش تغییر می‌دهد اما باید به این امر نیز توجه کنیم که در بین پزشکان انسان‌های خیر و فداکای نیز پیدا می‌شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *