اسلایدر 16 مرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دفتر مرکزی باشگاه سونگون به ورزقان منتقل می‌شود/ زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان ایجاد شود

آوای ورزقان: دفتر مرکزی باشگاه سونگون به ورزقان منتقل می‌شود/ زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان ایجاد شود

به گزارش آوای ورزقان؛ رضا علیزاده صبح امروز در خصوص مسائل مطرح پیرامون باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون ورزقان و تیم فوتسال این باشگاه به خبرنگار آوای ورزقان گفت: تصمیم بر این است تا دفتر مرکزی باشگاه تمام و کمال از مدیرعامل تا سایر کارکنان به شهرستان بازگشته و دوباره در ورزقان مستقر شوند.

وی افزود: محور فعالیت‌های منطقه‌ای باشگاه شامل استعداد یابی، ورزش‌همگانی، حمایت از استعدادهای منطقه و فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان ورزقان در مجلس تصریح کرد: فعالیت حرفه‌ای باشگاه در حال حاضر در قالب تیم فوتسال صورت می‌گیرد که این تیم، تیم فوتسال شهرداری است که امتیاز آن به باشگاه واگذار نشده و سال به سال طی قرار دادی باشگاه این تیم را که به نام مس سونگون ورزقان در مسابقات شرکت داده و حمایت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید تکلیف تیم فوتسال باشگاه مشخص شود، افزود: مسئولین شهرستانی باید بدانند که تکلیف تیم فوتسال چیست؟ تا در صورت واگذاری به شهرداری به فکر تیم دیگری در رشته‌های نظیر فوتبال، فوتسال، والیبال و یا هر تیم دیگری باشند.

علیزاده با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ورزشی مناسبی در شهرستان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: باید ایجاد زیرساخت‌های استاندارد برای برگزاری مسابقات ورزشی در عالی‌ترین سطح خود در شهرستان، در دستور کار باشگاه قرار گیرد تا در آینده نزدیک شاهد برگزاری مسابقات رسمی در ورزقان باشیم.

 

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *