سراسری 20 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اصولگرایان از مقبولیت و وجاهت بیشتری در جامعه برخوردارند/اصولگرایان به احمدی نژاد روی خوش نشان نمی دهند

به گزارش آوای ورزقان به نقل از دانا، هر چه به انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شویم، فعالیت جریان های مختلف برای دست یابی به کرسی های خانه ملت بیشتر می شود و در این مسیر اصولگرایان و اصلاح طلبان همچون گذشته رقابت سختی را با یکدیگر آغاز کرده اند و هر یک در تلاش هستند تا بتوانند به وحدت دست یابند.

در این راستا محمد تقی رهبر، امام جمعه موقت شهر اصفهان در گفتگو با دانا با تاکید بر لزوم وحدت اصولگرایان در مسیر انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: روند حرکت اصولگرایان بر ۲ اصل استوار است. اول لزوم حفظ وحدت در این جریان و دوم میزان مقبولیت اصولگرایان در جامعه. خوشبختانه در جامعه زمینه برای فعالیت اصولگرایان نسبت به سایر گروه ها مهیاتر است. فضای اجتماعی در سراسر کشور به نفع این جریان است و همچنان اصولگرایان از مقبولیت و وجاهت بیشتری برخوردار هستند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: همین جامعه که امروز به اصولگرایان مقبولیت می بخشد انتظار دارد که سران اصلی این جریان با یکدیگر وحدت و همدلی داشته باشند و اگر هم اختلافی هست حداقل اصول اصلی را رعایت کرده و یکدیگر را نفی نکنند.

رهبر در ادامه به همایش های برگزار شده در بین اصولگرایان اشاره کرد و گفت: همایش های خوبی برگزار شده و باید ادامه یابد. اما سران و کارگردانان جریان اصولگرا نیازمند همدلی بیشتر هستند و این ضرورت در حال حاضر احساس شده است.

امام جمعه موقت شهر اصفهان در بخش دیگری از اظهارات خود به فعالیت های محمود احمدی نژاد اشاره کرد و گفت: عملکرد احمدی نژاد در زمان فعالیت در دولت دهم، باب میل اصولگرایان نبود. به خصوص در مسئله جریان انحرافی به نحوی عمل کرد که جایگاهی که در دولت نهم داشت را در دولت دهم از دست داد. بنابراین بعید به نظر می رسد که اصولگرایان به صورت ویژه به احمدی نژاد روی خوش نشان دهند.

رهبر در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: احمدی نژاد ممکن است برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از تهران یا یکی از شهرستان ها کاندیدا شود، اما قطعا برای حضور در دولت آینده، شرایط برای ایشان فراهم نخواهد بود. چراکه رفتار وی سبب شد تا دورنمای خوبی از رئیس دولت های نهم و دهم باقی نماند. بنابراین من معتقدم احمدی نژاد را جریان انحرافی زمین زد و خودش هم نخواست از این جریان فاصله بگیرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *