اسلایدر 29 شهریور 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شهرک مبل در خاروانا احداث و راه‌اندازی می‌شود

به گزارش آوای ورزقان، نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی در جلسه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی از دهستان جوشین با تاکید بر اینکه دهستان جوشین از دهستان‌های بخش محروم خاروانای شهرستان است، گفت: تلاش خواهیم کرد تا این دهستان جز اولین دهستان‌های باشد که توسط بسیج سازندگی سپاه عاشورا توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از اهالی بخش خاروانای شهرستان در شهرستان‌های دیگر به ویژه تهران در صنایع مبل مشغول به فعالیت هستند، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با این تولید کنندگان تصمیم داریم تا شهرک مبل در بخش خاروانا احداث و راه اندازی شود.

رضا علیزاده تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا زمین مورد نیاز این شهرک از محل اراضی ملی تامین و با ایجاد زیرساخت‌های لازم شهرک مبل با تمامی امکانات مورد نیاز راه اندازی شود.

وی گفت: این شهرک می‌تواند علاوه بر رفع میزان قابل توجهی از مشکل اشتغال شهرستان و استان، به قطب تولید صنایع چوب در شمالغرب کشور تبدیل شود.

۱۰

فرماندار ورزقان با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی همواره دولت را در راستای محرومیت زدایی حمایت و همراهی کرده است، اظهار داشت: طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی می تواند موجب می‌شود ساکنین دهستان جوشین از امکاناتی که به موجب این طرح ایجاد می‌شود استفاده نمایند.

وی با اشاره به سرمای زودرس ورزقان و محدود بودن فصل کاری در این شهرستان ادارات را موظف کرد با تمام توان خود برای عملیاتی کردن این طرح اقدام نمایند.

حسن یحیوی افزود: دهستان جوشین ظرفیت‌های بالقوه زیادی در زمینه گردشگری دارد که باید در طرح توسعه این دهستان مد نظر قرار گیرد.

۵

امام جمعه ورزقان در این ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال یعنی سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» گام های موثری برای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان ورزقان برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیج در تمامی اموری که بر عهده گرفته موفق عمل کرده است، از بسیج سازندگی سپاه استان به جهت توجه به مناطق محروم به ویژه طرح‌ محرومیت زدایی از دهستان جوشن شهرستان تشکر کرد.

حجت الاسلام مسعود مهدوی تصریح کرد: شهرستان ورزقان توانمندی‌های بسیاری به ویژه در زمینه معادن دارد که باید از این ظرفیت‌ها در راستای محرومیت زدایی از شهرستان حداکثر استفاده را داشت.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *