بازنشری 23 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شاگردان تقی پور تیم قعرنشین را ۶ تایی کردند

به گزارش آوای ورزقان به نقل ازآناج هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال امروز (سه شنبه) با چند دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم مس سونگون ورزقان در خانه به مصاف شهرداری ساوه قعرنشین رفت.

مس سونگون در حالی در سالن پورشریفی تبریز میزبان شهرداری ساوه بود که در هفته گذشته و در یک دیدار پرگل مقابل میزبانش شهروند ساری به برتری دست یافته و ضمن شکستن طلسم ناکامی خود در نیم فصل دوم، به رده سوم جدول صعود کرده بود.

شاگردان تقی پور همچنین با جذب ۲ بازیکن برزیلی در تعطیلات ۱۰ روزه لیگ برتر فوتسال پا به این دیدار گذاشته بودند که این دو بازیکن نیز در همین بازی نخست تاثیرگذار ظاهر شدند.

شرح بازی:

بازی با حملات مس سونگون آغاز شد که حاصل آن ۲ گل بود. بدین ترتیب که ابتدا مسلم رستمی‌ها برای میزبان گلزنی کرد و سپس دیه‌گو داسیلو گل دوم مس را وارد دروازه میهمان کرد.

شهرداری ساوه در ادامه یکی از گل‌های خورده را توسط کاپیتانش مصطفی ضریفیان جبران کرد تا نیمه نخست با برتری ۲ بر یک مس به پایان برسد.

در نیمه دوم درخشش داسیلوا موجب شد تا این بازیکن یک بار دیگر گلزنی کرده و بازهم اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد.

شاگردان خوراکچی که در نیمه دوم از هم پاشیده بودند در ادامه بازهم دروازه خود را باز شده دیدند. جاناتان جو دیگر بازیکن برزیلی که همراه با داسیلوا نخستین بازی خود را برای مس انجام می‌داد، نام خود را در فهرست گلزنان این دیدار ثبت کرد تا نتیجه ۴ بر یک شده و خیال مس از پیروزی در این دیدار راحت شود.

این پایان کار نبود و شاگردان تقی پور دو بار دیگر توسط مسلم رستمی‌ها و محمد وزیر زاده به گل رسیدند تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر یک به سود مس سونگون خاتمه یابد.

از حاشیه های این بازی اعتراض سرمربیان دو تیم بخصوص خوراکچی سرمربی تیم شهرداری ساوه به تصمیم داور در چندین صحنه بود که موجب شد تا دیدار دو تیم جنجالی از آب دربیاید. البته نباید کری‌های قبل از بازی سرمربیان دو تیم را در این مسئله بی تاثیر دانست.

بدین ترتیب مس سونگون با این پیروزی ۳۳ امتیازی شده و موقتا به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال صعود کرد و تیم شهرداری ساوه نیز همچنان با ۸ امتیاز قعرنشین باقی ماند.

ترکیب اولیه مس سونگون: سعید مومن، مرتضی عزتی، محمد وزیر زاده، مسلم رستمی ها و حامد حسین زاده.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *