اسلایدر 22 بهمن 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

دشمنان انقلاب دیگر نمی‌توانند از حمله نظامی حرف بزنند

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، رضا علیزاده امروز در جمع راهپیمایان این شهرستان اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر انقلاب امروز بعد از ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب دیگر نمی‌توانند از حمله نظامی حرف بزنند و مجبور شدند به تحریم و فشار اقتصادی روی بیاورند.

علیزاده ادامه داد: در کشور ساز و کاری مناسب برای مقابله با جنگ اقتصادی تشکیل شده است و کنترل‌های خوبی در بازار ارز و بقیه بازارها انجام گرفته است که آرامش بازار نتیجه همین اقدامات است.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا افزود: اگر یک‌سال در مقابل مشکلات اقتصادی مقاومت کنیم، دشمنان همانند هشت سال دفاع مقدس مایوس خواهند شد و دنیا در برابر ملت ایران تعظیم خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت فهیم ایران ۴۰ سال زحمت کشیده و شهیدان زیادی را تقدیم کرده است گفت: مسوولان و ملت باید با اتحاد، انسجام در مقابل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها مقاومت کنیم.

علیزاده در ادامه به مسائل شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: وحدت بی‌نظیری در شهرستان حاکم است که در استان زبانزد شده است و اختلافی در شهرستان وجود ندارد و تمام ذکر و فکر مسوولان فقط برطرف کردن مشکلات مردم متمرکز شده است.

علیزاده ادامه داد: در شهرستان ورزقان ۶ تا ۷ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حال انجام است که آینده بسیار روشنی برای این شهرستان به وجود خواهد آورد و این منطقه را به نگین آذربایجان تبدیل خواهد کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *