اسلایدر 26 اسفند 1398 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از سفر به شهرستان ورزقان خودداری کنید/ تمام اقامت ها تعطیل هستند/ پذیرش مسافران ممکن نیست

گروه اجتماعی: اصغر دشتبان رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورزقان در کفتگو با خبرنگار آوای ورزقان اظهار داشت: باید همه برای سلامتی همدیگر ارزش قائل باشیم و قدر سلامتی خود را بدانیم
وی ادامه داد: همان طور مستحضر هستید، سلامتی مهمترین سرمایه هر انسان و نعمت خدادادی است که غیر قابل جایگزین است و بنابر فرمایش امام علی (ع) سلامتی همچون تاجی است بر سر انسان های سالم که جز بیماران آن را نمی بینند، سلامتی بزرگترین نعمتی است از طرف خداوند که در اختیار بشر قرار گرفته است زیرا بدون آن بهره بردن از سایر نعمت های الهی امکان پذیر نیست . با این نعمت بزرگ است که می توان شاد و سر حال زندگی کرد.

دشتبان در ادامه ضمن معذرت خواهی و طلب پوزش از  تمامی هموطنان عزیز که در ایام نوروز سال ۹۹ قصد سفر به شهرستان ورزقان ، دیار ستارخان و رنگین کمان زیبای ها داشته اند گفت: خواهشمندیم برای حفظ سلامتی خود و ساکنین محترم شهرستان ورزقان در این ایام از هر گونه سفر به این شهرستان اجتناب و خودداری نمایند.

وی متذکر شد: طبق مصوبات کشوری، استانی و شهرستانی تمامی اماکن گردشگری ، مهمان پذیر ها و اقامتگاه های بوم گردی شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و امکان پذیرش هیچگونه مسافر و مشتری را نخواهند داشت.

مسئول گردشگری شهرستان گفت: انشاءالله بعد از ریشه کن نمودن ویروس کرونا با اجرای برنامه های بهتر و آماده سازی تمام امکانات شهرستان در خدمت مسافرین و گردشگران محترم خواهیم بود .

وی گفت: با توجه به اینکه اهمیت سلامتی مردم عزیز و تمام اهالی ساکن شهرستان و گردشگران محترم بسیار حایز اهمیت می باشد ،فعالیت دبیر خانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان جهت نظارت بر تعطیلی اماکن گردشگری ،تاریخی و میهمان سراها و اقامتگاه های بوم گردی و سایر محل ها که زیر نظر این اداره فعالیت دارند در ایام تعطیلات هم به کار خود ادامه خواهیم نمود و نظارت های لازم صورت می گیرد.

وی در پایان گفت: به تمام واحد ها به صورت کتبی اعلام شده است که باید نکات و دستور العمل بهداشتی را رعایت کنند تا در تمام امور بتوانیم بر این ویروس فایق شویم، مطمئن هستم با درایت مسئولین زحمت کش و یاری مردم، بر این مشکل هم پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *