اسلایدر 24 خرداد 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مجلس یازدهم اقتصاد و معیشت مردم را حل کند/ گرانی در اوایل سال ۹۹ موج می زند

به گزارش آوای ورزقان حجت الاسلام و المسلمین مهدی پورمحمد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ورزقان گفت: اعتراض‌ها و قیام‌ها در آمریکا، نشان می‌دهد، ابرقدرتی این کشور روبه افول و سقوط است.

امام جمعه ورزقان اظهار داشت: در ۵۰ ایالت و ۵۸۰ شهر آمریکا درگیر اعتراضات که هزاران نفر زخمی و بیش از ۲۰ نفر کشته که همه این ها حکایت از وضعیت نابسامان این روزهای امپراطوری دروغین آمریکاست.

امام جمعه ورزقان رئیس جمهور قمارباز آمریکا را منفورترین فرد دنیا دانست و افزود: در بین ملت آمریکا قدرت حاکمیت آمریکا نابود شدنی است که امروز به عینه قابل مشاهده است.

خطیب جمعه ورزقان در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: اخیرا شاهد نابسامانی و افسارگسیختگی بازار هستیم، در ماه های اخیر به خصوص در ابتدای سال ۹۹ موجی از گرانی های افسار گسیخته بازار ما را فرا گرفته‌است.

وی ادامه داد: از مجلس انقلابی یازدهم انتظار می رود با دو رویکرد اصلی اقتصاد و معیشت مردم در رفع مشکلات و معیشت مردم راهکارهای موثر و کارگشا ارائه دهند چرا که مردم به عنوان ولی نعمت ما هستند و باید مسئولین در برابر مطالبات آنها پاسخگو باشند .

پورمحمد به وجود نفوذی های اقتصادی در صنعت خودرو اشاره کرد و افزود: معضلاتی که در صنعت خودرو و تولید داریم از طریق کمیسیون صنایع حل شود ، نفوذی های اقتصادی دستشان بریده شود ، دلالان خودرویی که رشوه می دهند باید با هماهنگی مجلس و دولت دستشان قطع گردد.

امام جمعه ورزقان در ادامه سخنان خود به پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: این پیشرفت‌های ارزشمند در سایه مدیریت جهادی و انقلابی رهبر عزیزمان و فعالیت های جهادی شهدا به دست آمده است و به فضل خداوند متعال با اتحاد و همبستگی این انقلاب شکوهمند را به دست با کفایت صاحب اصلی این نظام برسانیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *