اسلایدر 07 تیر 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

خیلی از پرونده‌هایت بخاطر موقعیت پدرزنت بایگانی شد! / چرا برای شهرداری جلفا ردصلاحیت شدی؟/ اگر بدهی‌های زمان مدیریت شما نبود، بیشتر از این شهر را آباد می‌کردیم!

مدیریت محترم پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان

باسلام واحترام

پیرو درج نامه آقای دکتر رحمتی شهردار وقت ورزقان که البته معلوم شد که ایشان مدرک دکتری ندارند و مردم شهر ورزقان را مورد تمسخر خود کرده بودند، خواهشمندم جوابیه ارسالی را در پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان درج کنید:

اولین جوابی که به ایشان دارم، چک‌های که از طرف پیمانکار آسفالت گرفته بود، تنها یکی از پرونده‌های ایشان بود، الان بدهی یک میلیارد تومانی به همان پیمانکار داریم که دیگر نمی‌خواهم با آبروی ایشان بازی کنم. فقط یک سوال از ایشان دارم چرا به زور از جنابعالی استعفا گرفتند؟ قضیه چی بود و چرا برای شهرداری جلفا ردصلاحیت شدی؟ یا یادت رفته که هزینه خانه استیجاری‌تان از طرف شهرداری پرداخت می‌شد.

هزینه‌ای که برای نهار و شام و صبحانه چند نفر افراد معلوم‌الحال هزینه می‌کردی از کجا پرداخت می‌شد؟ یا اصلا پول ۱۰۰ بسته عسل که هنوز پولش پرداخت نشده به کی دادی؟ یا وسایل خانه خودت که با پول شهرداری خریداری کرده بودی چرا با فشار حراست وقت از خانه تبریز به شهرداری انتقال یافت.

گفته‌اید؛ پروژه‌های عمرانی در زمان تصدی شما انجام شده است، می‌توانم خواهش کنم یک موردش را نام ببرید؟ برو قدر پدر زنت را بدان که یک زمانی استاندار زنجان بود. از نام ایشان سوءاستفاده کردی، آن‌ همه تخلفات را نادیده گرفتند و خیلی پرونده‌هایی که بخاطر موقعیت پدرزنت بایگانی شد که نمی‌خواهم بیشتر سر مردم را درد بیاورم.

ضمنا به اطلاع همشهریان عزیز می‌رسانم که برای اولین بار در طول تاریخ شهرداری ورزقان، در سال۹۸ بودجه سالانه شهرداری ورزقان را که معمولا به ۷۰٪ هم نمی‌رسید با افتخار به ۱۶۰درصد رسانده‌ام. اگر بدهی‌های زمان مدیریت آقای رحمتی نبود الان شهر را بیشتر از این آباد می‌کردیم. بیش از چهل فقره چک برگشتی شما را حل کردیم تا توانستیم برای شهرداری دسته چک بگیریم. ضمنا عملکرد را آدم خودش نمی‌گوید بلکه مردم هستند که باید تعریف و توصیف کنند.

رستم سلیم زاده

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *